Ik had een vraag, ik wil graag een nieuwe geluidskaart kopen want degene die ik nu heb geeft me teveel problemen (sb live value). Maar hij mag dan ook weer niet te duur zijn want ik verspil me geld liever aan een beeldkanon. Ik d8 zelf aan een hercules forisimo 2 ofzo heeft alle technologie erop zitten (a3d en eax). Ik speel nogal veel counterstrike dus ik wil wel 3d geluid hebben. Owja ik wil ook graag dat als ik overswitch naar mijn koptelefoon (via microsoft gamevoice) dat mijn boxen ook het blijven doen maar dan met minder bass erin (volgens mij is dit gewoon het gevolg van dat ik er normaal ook 4 boxen kan op aansluiten dus dat zal wel lukken omdat dat tegenwoordig op iedere kaart kan). Ik heb trouwens een set boxen met 2 speakers en een sub (hardon kardon, Ja ik heb een dell 8100 bedrijfspc). Wie kan en wil me hiermee helpen.
(sorry deze 2 smiles wou ik gewoon eens typen)
Idd
Dan een lekkere audigy
Dan een lekkere audigy
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
uhh die audigy zijn me een beetje te duur, dus ik zat meer te denken tussen de fortisimo 2, sb live 1024, terratec DMX Xfire 1024, en dat soort spul. Ik ben trouwens niet zo te spreken over die creative geluidskaarten want die hebben geen a3d alleen eax.
Pagina: 1