Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
flikker die 2 pictogrammen die met school te maken er is ff snel afOp zondag 30 september 2001 00:20 schreef TheRock het volgende:
Nou, dit is nu mijn desktop
[afbeelding]
Anoniem: 34354
zijn programma's van m'n broertje snappieOp zondag 30 september 2001 14:14 schreef -=Eelco=- het volgende:
[..]
flikker die 2 pictogrammen die met school te maken er is ff snel af
Anoniem: 4439
Noted!!!Op donderdag 27 september 2001 18:10 schreef (roh)Traag het volgende:
edit:
Als jij de FAQ had gelezen dat had je geweten dat de schaamstreek no go was. Nu moet ik je ervoor een officiele waarschuwing voor geven
Won't happen again!!
Ik had de FAq wel gelezen maar daar stond niet specifiek dat er geen LINKS naar naakte vrouwen mochten staan.
Netjes gewaarschuwd nog!
Maar: Ik begrijp!!
dat plaatje wil ik ook !!!!!!!!Op zondag 30 september 2001 15:49 schreef axl292 het volgende:
[afbeelding]
kun je ff url geven ??
en dat is nummer 3Op zondag 30 september 2001 15:58 schreef axl292 het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 34874
ik zet ze alle 3 wel op internet voor jeOp zondag 30 september 2001 15:59 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
en dat is nummer 3
oke ik weet je site alOp zondag 30 september 2001 16:03 schreef axl292 het volgende:
[..]
ik zet ze alle 3 wel op internet voor je
ze moet er nog bij kommenOp zondag 30 september 2001 16:04 schreef MysteryTweaker het volgende:
en heb ook alle plaatjes gezien
bedanktOp zondag 30 september 2001 16:20 schreef axl292 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hier zijn ze
Taakbalk, startmenu, paar pictogramme, geen plaatje..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 27983
jah, vertelOp zondag 30 september 2001 12:15 schreef Marc00 het volgende:
weet iemand hoe je ook alweer je startbalk doorzichtig maakt in XP? alvast bedankt.
heb net XP, dus wil ik weten

jaaa.. de 3 spellen, spidey, yuri en commandos 2 roelen
ik weet het al, je moet Tweak XP gebruiken en dan kan je dat instellen (ziet er geinig uitOp zondag 30 september 2001 17:04 schreef Type het volgende:
[..]
jah, vertel
heb net XP, dus wil ik weten
The devil is in the details.
die kan je vinden op internetOp zondag 30 september 2001 18:09 schreef Marc00 het volgende:
[..]
die van dat Windows XP pakje is echt geinig heb je die zelf gemaakt? of van iemand anders?
ik krijg ze per mail vaak en ze hebben geen vasten steOp zondag 30 september 2001 18:20 schreef Marc00 het volgende:
van welke site heb je hem zelf gehaald? misschien staan er nog meer leuke.
Anoniem: 26442
Heh, heh, eindelijk nog iemand die het opvalt. Kennelijk is het voor de heren sukkels makkelijker een plaatje te ftp-en dan een fatsoenlijke topictitel te genereren. Chapeau voor alle sukkels op dit forum.Op zaterdag 22 september 2001 18:37 schreef The_Snake het volgende:
mijn nederlandse talenknobbel zegt me dat ook in deel 6 de topictitel grammaticaal niet verantwoord is
En hoe ziet jouw desktop eruit....

en waar is tweak xp te halen??Op zondag 30 september 2001 18:08 schreef Marc00 het volgende:
[..]
ik weet het al, je moet Tweak XP gebruiken en dan kan je dat instellen (ziet er geinig uit)
als iemand de crack heeft, dan ff via msn contacten plz
en marc00, hoe zet je die menutjes nou transparant? want dat heb ik niet kunnen vinden...
onder systeem en bestands....Op zondag 30 september 2001 22:03 schreef Type het volgende:
heb het gevonden, evaluatie gedowned...
als iemand de crack heeft, dan ff via msn contacten plz
en Marco, hoe zet je die menutjes nou transparant? want dat heb ik niet kunnen vinden...
en dan windows fijnafstelling
en dan de 4e maak taakbalk transparant en transparantie instellen en aanvinken en voila!!!!!
ik denk altijd aan de simpelste sites (dan hoef ik niet van die lange dingen in te typenOp zondag 30 september 2001 22:03 schreef Leipo het volgende:
tweakXP staat ook in de meaktracker: http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp
Nou nou nou nou wat een ongelofelijke ramp ja zeg. Als je toevallig een letter vergeet bij een bezittelijk naamwoord. Ja, dan ben je echt een eeeeeeenoooooooooooorme sukkel.Op zondag 30 september 2001 19:34 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Heh, heh, eindelijk nog iemand die het opvalt. Kennelijk is het voor de heren sukkels makkelijker een plaatje te ftp-en dan een fatsoenlijke topictitel te genereren. Chapeau voor alle sukkels op dit forum.
Take a f*cking break man!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

ehm... mis ik iets ofzo?Op zondag 30 september 2001 12:40 schreef Explore het volgende:
[..]
Dat is Buffy the Vampire Slayer - echte foto, geen computer gegenereerde photo-realistic stuff... Wel lekker
heb, behalve mijn eigen desktop, niks buffy related gezien in dit topic... dus mocht ik idd een background of plaatje gemist hebben, stuur het aub ff door: rainstorm@tweakers.net
ben nogal fan van die serie, en ik tjek got niet bepaald regelmatig meer
Lekker hoor rAcEr, kun je misschien ff linkje geven waar die staat?Op zondag 30 september 2001 16:11 schreef rAcEr het volgende:
[afbeelding]
By the way: Dit is Alicia Silverstone.
http://www.stormpages.com/dashmaul/Maul.jpg
Nice 'n clean. Zo heb ik 't graag.
doet 't nietOp maandag 01 oktober 2001 01:54 schreef DasHMauL het volgende:
Okee, mijn eerste dan.
http://www.stormpages.com/dashmaul/Maul.jpg
Nice 'n clean. Zo heb ik 't graag.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Tikkie groot? Hoe vinden julllie 'm?
Error 404 is een hele mooie desktop indeedOp maandag 01 oktober 2001 03:06 schreef DasHMauL het volgende:
Ook maar ff zo eentje:
[afbeelding]
Tikkie groot? Hoe vinden julllie 'm?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Zo niet, hij staat iig hier http://www.stormpages.com/dashmaul/Maul_wolf.jpg
Nope ... Probeer 'ns een andere server...Op maandag 01 oktober 2001 12:58 schreef DasHMauL het volgende:
Okee dan. Nu moet 'ie toch goed zijn
[afbeelding]
Zo niet, hij staat iig hier http://www.stormpages.com/dashmaul/Maul_wolf.jpg
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Huh? hoe maak je een screenshot van PCTV? als ik printscreen doe wordt t beeld van PCTV paars??Op maandag 01 oktober 2001 13:48 schreef js962 het volgende:
Hier de mijne met rechtsboven Miro PCTV
op CNN voor het laatste nieuws.
[afbeelding]
dan is de taakbalk transparant ja, maar de menu's nog niet...Op zondag 30 september 2001 22:08 schreef Marc00 het volgende:
[..]
onder systeem en bestands....
en dan windows fijnafstelling
en dan de 4e maak taakbalk transparant en transparantie instellen en aanvinken en voila!!!!!

naja, ik vogel nog wel wat
Anoniem: 11665
Op zondag 30 september 2001 23:13 schreef AcidBurn het volgende:
[..]
ehm... mis ik iets ofzo?
heb, behalve mijn eigen desktop, niks buffy related gezien in dit topic... dus mocht ik idd een background of plaatje gemist hebben, stuur het aub ff door: rainstorm@tweakers.net
ben nogal fan van die serie, en ik tjek got niet bepaald regelmatig meer
aub buffy related
Wanneer komt buffy weer op TV??
Jij bent dus een meeloopsukkel.Op zondag 30 september 2001 19:39 schreef Leipo het volgende:
hallo we weten allang dat de topic titel fout is, maar omdat alle oude topics nou ook zo heten houden we de 'traditie' in stand!
Ben eens origineel man!
Dat je meelopen gelijk associeert met het sukkel-zijn is ook een beetje zieligOp maandag 01 oktober 2001 16:17 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Jij bent dus een meeloopsukkel.
Ben eens origineel man!

Wat is er mis met meelopen? Zolang je het maar niet doet wanneer je eigenlijk *wel* een andere mening hebt.
een van deze misschien?Op maandag 01 oktober 2001 16:24 schreef Scarecrow het volgende:
Kleine request:
Geef ook aan waar je die wallpaper van je kunt downloaden, ik heb hier super toffe gezien, maar om nou op het net te gaan zoeken naar dat ene lekkere wijf...
It will take ages

Ik krijg alleen:

Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Is wallpaper zo te zien, zit ook niet bij onderste icon.Op maandag 01 oktober 2001 16:53 schreef Type het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan bij die icoontjes? die gloed...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
hey ik zie mijn desktopOp maandag 01 oktober 2001 16:13 schreef Khaine het volgende:
[..]
[afbeelding]
aub buffy related
offtopic:
Wanneer komt buffy weer op TV??IK WIL HET!
ow nu je het zegt buffy related......
enne diegene die vroeg hoe hij een plaatje krijgt bij system properties: LEES dit topic eens goed door, 1 vd eerste pagina's heb ik het duidelijk uitgelegd
PIII 800@804 Mhz
ok dit laat weer eens zien hoe zielig JIJ nou bent.Op maandag 01 oktober 2001 16:17 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Ben eens origineel man!
je voelt je natuurlijk heel erg stoer nu.
pff. ik zeg maar niets meer terug want dan verlaag ik me naar jou nivo
(trouwens waarom heb ik het idee dat hij nu nog serieus op mijn 'spelvaut' gaat reageren?)
klik HIER voor de Sarah Michelle Gellar wallpaper.
PIII 800@804 Mhz
well ?Op maandag 01 oktober 2001 16:50 schreef bbrother het volgende:
Hoe krijg je dan dat plaatje van die viper (dacht ik) dan zo bij eigenschappen van deze computer?
Ik krijg alleen:
[afbeelding]
DJ Javier Morales
LEES ipv alleen plaatjes kijkenOp maandag 01 oktober 2001 17:34 schreef bbrother het volgende:
[..]
well ?

heb t ff voor je opgezocht: pagina 1 van DEZE topic leg ik het duidelijk uit en ik had net ook al gereplyed op je vraag btw
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 35883
GRAMMAR NAZI AHOY!Op zondag 30 september 2001 19:34 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Heh, heh, eindelijk nog iemand die het opvalt. Kennelijk is het voor de heren sukkels makkelijker een plaatje te ftp-en dan een fatsoenlijke topictitel te genereren. Chapeau voor alle sukkels op dit forum.
Tnx, tog es beter uit me doppe kijkeOp maandag 01 oktober 2001 17:48 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
LEES ipv alleen plaatjes kijken
heb t ff voor je opgezocht: pagina 1 van DEZE topic leg ik het duidelijk uit en ik had net ook al gereplyed op je vraag btw
DJ Javier Morales
Cool man! Kan je voor die background ook ff een linkje posten?
musica | fotografica | amalia
Lang niet gezien die hadecom... maar het niveau van de posts is nog niet veranderdOp maandag 01 oktober 2001 16:17 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Ben eens origineel man!

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Anoniem: 15976
jammer dat het vaak door mensen zoals Hadecom verkracht moet worden....
p.s. ook wederom mijn desktop:
Laat me raden.. je vriendin?Op maandag 01 oktober 2001 21:19 schreef m4rt1n het volgende:
Pppff, het is een leuk forum,
jammer dat het vaak door mensen zoals Hadecom verkracht moet worden....
p.s. ook wederom mijn desktop:
[afbeelding]
Gheheh, yupzOp maandag 01 oktober 2001 21:23 schreef Marv het volgende:
[..]
Laat me raden.. je vriendin?
Anoniem: 32691
kwestie van boeien zou ik zeggenOp zondag 23 september 2001 08:10 schreef HlpDsK het volgende:
<font size=5 color=red>AAN ALLE MENSEN</font> die zo slim zijn geweest om het serienummer van hun Windows doodleuk hier neer te zetten in hun screenshots: VERWIJDER DIE AUB. Anders moet ik toch echt waarschuwingen gaan uitdelen.
Anoniem: 18681
is een instelling in pctv ben even vergeten hoe hij heet en kan ook niet kijken heb net winxp geinstalleerd.Huh? hoe maak je een screenshot van PCTV? als ik printscreen doe wordt t beeld van PCTV paars??
Klopt, en het gemiddeld niveau van de GoTsers ook niet helaas.Op maandag 01 oktober 2001 21:14 schreef Marv het volgende:
[..]
Lang niet gezien die hadecom... maar het niveau van de posts is nog niet veranderd [afbeelding]

Mijn vraag:
Zie die iconen die zijn erug bruut (photoshop gebruikt) zou ik hier een actieve desktop van kunnen maken en hyperlinks kunnen maken van de "iconen" die zo vet zijn (links)..
zodat die standaard iconen weg kunnen..
of zijn er programma's voor om je iconen te veranderen??
Primairy ipv overlayOp dinsdag 02 oktober 2001 00:49 schreef js962 het volgende:
[..]
is een instelling in pctv ben even vergeten hoe hij heet en kan ook niet kijken heb net winxp geinstalleerd.
WoW!!!Op zondag 23 september 2001 16:47 schreef Explore het volgende:
Toch weer eens tijd voor een nieuwe...
[afbeelding]
Waar heb je die background vandaan ??
* brammus = zwaar Björkfan
Zou hem dan ook graag bij mijn collectie willen toevoegen...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Even rechts klikken op de desktop --> Properties --> appearance --> Color Scheme: Default (Blue)/Olive Green/SilverOp dinsdag 02 oktober 2001 17:12 schreef De_Leon het volgende:
Niemand
Anoniem: 12866
Maar dan met zowel toolbar als taskbar op autohide
Trouwens, dat lelijke grijze is een tickerteller, dus die beweegt en is klikbaar om de gegevens van een aandeel op eurobench te zien
Heb ik heel crea gejat
Heej hoe heb je die toolbar daar rechts gekregen???Op dinsdag 02 oktober 2001 17:30 schreef SandervG het volgende:
[afbeelding]
Maar dan met zowel toolbar als taskbar op autohide
[afbeelding]
Trouwens, dat lelijke grijze is een tickerteller, dus die beweegt en is klikbaar om de gegevens van een aandeel op eurobench te zien
Heb ik heel crea gejat
(oeps ubb-foutje)

wie weet de (HTML) snelkoppelingen naar bijvoorbeeld deze computer?
Dan maak ik van die iconen gewoon hyperlinks
Sorry voor late reactie.. Kan zelf de link niet meer vinden maar heb hem even voor je op een server gezetOp maandag 01 oktober 2001 20:33 schreef 2nosedt het volgende:
[..]
Cool man! Kan je voor die background ook ff een linkje posten?
--> http://www.tim.happyfun.nl/heineken.bmp
Dit topic is gesloten.