• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Gewoon een vraagje; een vriend van mij is 17jaar en +- 2.00 meter lang, nou zegt die dat hij vroeger groeipillen kreeg van zijn ouders en daardoor is hij snel gaan groeien. Ik dacht dat zo'n pillen niet bestonden. Weet iemand ofdat er zoiets echt bestaat of ist gewoon bullshit.
Maar als ze wel bestaan dan ga ik er snel een paar halen want ik kan nog wel 5cm gebruiken denk ik :z

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:42

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Er zijn idd wel pillen voor (ook voor de andere kant op trouwens - dus om groeien te remmen), maar voor zover ik weet win je daar maar 2 tot 3cm mee. Weet niet wat de 'winst' bij groeiingsremmende pillen zijn btw.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2025
Er zijn zeker groeipillen, maar meestal krijg je die alleen wanneer je een afwijking aan je schildklier hebt. En dan is de groeiwinst die je behaalt zeker meer dan een paar cm.De groeipillen krijg wanneer je nog heel jong bent en slik je meestal tot je een jaar of 12 bent. Meeste mensen die deze pillen hebben geslikt hebben vaak ook een abnormaal grote schoenmaat als effect.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:19

The Legend

*Plop*

Groeihormonen hebben vaak heel vervelende bijwerkingen, in beide gevallen (remmers en stimulerende hormonen) moet je er vroeg mee beginnen. Bij jongens heeft het minder effect dan bij meisjes.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op zaterdag 22 september 2001 17:02 schreef jos707 het volgende:

Maar als ze wel bestaan dan ga ik er snel een paar halen want ik kan nog wel 5cm gebruiken denk ik :z
Ze zijn er wel, maar je krijgt ze alleen van de doktertjes als je serieuze groeiproblemen hebt, en je nog niet utgegroeid bent

Iedereen is speciaal, behalve ik.