I want to live forever, so far.. so good.
subtiel kickje
Ik heb ongeveer dezelfde vraag als TS. Hoe kun je via VBA code een Excel worksheet Object dat in Microsoft Access op een formulier is ingevoegd vullen met data.
De standaard chart (grafieken) engine van Access is namelijk nogal gaar, dus wil ik voor een grafiek in Access een Microsoft Excel Chart Object (OLE) invoegen. Zo'n object heeft een eigen Excel sheet die ik dan wil vullen met data voor de grafiek.
Zo'n grafiek heeft, net als een Excel worksheet Object, geen eigenschap "fields" of "sheets" of iets dergelijks. Daarom heb ik geen idee om het eigenlijk wel mogelijk is Excel sheet van dit Object te vullen met VBA code.
By the way the Access help en google hebben ook mij niet kunnen helpen
Ik heb ongeveer dezelfde vraag als TS. Hoe kun je via VBA code een Excel worksheet Object dat in Microsoft Access op een formulier is ingevoegd vullen met data.
De standaard chart (grafieken) engine van Access is namelijk nogal gaar, dus wil ik voor een grafiek in Access een Microsoft Excel Chart Object (OLE) invoegen. Zo'n object heeft een eigen Excel sheet die ik dan wil vullen met data voor de grafiek.
Zo'n grafiek heeft, net als een Excel worksheet Object, geen eigenschap "fields" of "sheets" of iets dergelijks. Daarom heb ik geen idee om het eigenlijk wel mogelijk is Excel sheet van dit Object te vullen met VBA code.
By the way the Access help en google hebben ook mij niet kunnen helpen
[ Voor 9% gewijzigd door TXC op 02-09-2005 17:53 ]
Topics kicken van bijna 4 jaar oud is not done, open liever een nieuw topic. Sowieso horen vragen over Access, Excel en ander Office-toepassingen tegenwoordig in Officesuites en -software. Open daar dus even een nieuw topic.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()