Toon posts:

doorzichtige buis, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey luitjes,

Ik ben met een projectje bezig, en ik zoek een doorzichtige kunststoffen buis met een diameter > 200mm (=20cm), voor mijn wateropslag.
Iemand een idee waar ik zo'n geval kan kopen?

BvD

[/edit typo's]

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

De DHZ-winkel?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

zon buis is wel aan te komen bij kunstofgroothandels, dan heet het transparante acrylaatbuis, wij gebruiken het op de zaak ook wel eens maar niet vaak, dan komt het van DS-kunstoffen uit apeldoorn zou je effe kunnen proberen maar ik weet niet of ze aan particulieren leveren.

over wat voor een lengte praat je eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Doe Het Zelf?, ben alleen nog bij gamma en praxis geweest, en niet gevonden...

roalte bedankt voor je reactie, daar kom ik iig al iets verder mee, ik zit zelf te denken aan 1 a 2 meter. is natuurlijk wat over-sized, maar het oog wil ook wat :)

iemand anders trouwens ooit zo'n buis gezien bij een of andere bouwmarkt?

Verwijderd

DHZ=Doe Het Zelf

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 22 september 2001 16:52 schreef chill het volgende:
euh, DHZ-winkel wa is da?

roalte bedankt voor je reactie, daar kom ik iig al iets verder mee, ik zit zelf te denken aan 1 a 2 meter. is natuurlijk wat over-sized, maar het oog wil ook wat :)

iemand trouwens ooit zo'n buis gezien bij een of andere bouwmarkt?
DHZ-winkel = Doet Het Zelf-winkel (Gamma, Karwei, Praxis noem maar op)
Als ze het daar niet hebben moet je idd eens een kunststof/buizenhandel proberen...
Op zaterdag 22 september 2001 16:47 schreef roalte.nl het volgende:
[knip]ik weet niet of ze aan particulieren leveren[/knip]
Uuh, een metertje ofzo hebben ze vast nog wel bij het afval liggen... als je gewoon vertelt waar je het voor moet hebben helpen die mensen je wel...
* Demo spreekt uit ervaring

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Uhm, kijk eens naar zo'n buis met van die luchtbelletjes die door een pilaar van water worden gejaagd, met zo;n fancy lichtje eronder. Das best wel een origineel waterreservoir...

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

[b]Op zaterdag 22 september 2001 17:01 schreef
Uuh, een metertje ofzo hebben ze vast nog wel bij het afval liggen... als je gewoon vertelt waar je het voor moet hebben helpen die mensen je wel...
* mrknowitall spreekt uit ervaring
Uhh vast, prijslijst Milder :
Acrylaat buis glashelder gegoten r200 fl. 255,65 /m1 (3mm wanddikte) t.m. fl. 1.028,95 /m1 (15mm). Brutoprijs excl. BTW, wij krijgen maar 14,95% korting, dat zal wel komen omdat ik dat nooit inkoop, geen idee wat de max korting is ?
Hulpstukken zie ik niet staan, wel platen (3mm 94,35 /m2), blokken 60 mm fl. 2.788,75 /m2.

Kost niets dat spul :P.

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1