Ik heb een computer met gedeelde internetaansluiting. De computer waar de kabel binnenkomt is bij mijn vader. Ik moet dus zijn computer aanzetten als ik ga internetten. Als ik nu een spel wil gaan doen op internet (bv ut of c&c) dan doet hij het niet. Bij c&c bijvoorbeeld kan ik wel iemand op zoeken om mee te spelen. Het gewenste spel wordt ingeladen maar dan gebeurt er niets. Bij c&c staat er een half uur "please wait loading" en bij ut krijg ik steeds een foutmelding.
Wat voor programma gebruik je om het internet te delen?
Gewoon de normale van windows alleen (heb er niet veel verstand van want ik kan ook geen mappen delen) weet jij een beter programma dan?
Sygate gebruik ik en ik heb er geen problemen mee (met spellen spelen via gedeeld internet).
idd, probeer eerst eens je netwerk in orde te maken, werk met ip adressen (TCP/IP instellen op beide pc's 10.10.0.1 en 10.10.0.2 voor andere pc ofzo)
Daarna www.sygate.com (home networking) en dan moet het zeker een stuk beter gaan.
Daarna www.sygate.com (home networking) en dan moet het zeker een stuk beter gaan.
ik heb winroute hier draaien... ff alles forwarden aanzetten en alles loopt op beide pc's
Alle games van westwood die je on-line wilt spelen moet je echt niet in een LAN gaan zitten, je moet bij sygate (of een ander proggie) heel veel settings gaan veranderen en dingen instellen dat je et zelf ook niet meer snapt.
Tis mij in iedergeval nog nooit gelukt om een westwood game on-line te spelen...
Tis mij in iedergeval nog nooit gelukt om een westwood game on-line te spelen...
Pagina: 1