Zowel nieuws: OpenAI's omzet ligt 20 miljard dollar lager dan voorspeld als nieuws: 'OpenAI-medewerkers zijn ontslagen omdat ze veiligheid vooropstelden’ bevatten dezelfde foto, en dat is wat saai als je beide berichten snel na elkaar leest. Iets van variatie zou ik als lezer fijn vinden.
Ja ik snap het. We hebben een beperkt aantal stockfoto's beschikbaar van dit onderwerp maar ik ga dit eens neerleggen bij de beeldredactie om het uit te breiden. We schrijven er idd genoeg over
Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?
Je bent onderdeel van DPG. Mag aannemen dat jullie een redelijk onbeperkte bron hebben, die echter nog niet door T.net ontdekt is
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Beeldbanken met foto's van persbureaus zijn afspraken die je per titel maakt, niet per uitgever. Dus de beelden die NU.nl of het AD gebruikt mogen wij niet zomaar gebruiken (en vice versa). Erg jammer, want de beeldbank van NU.nl is veel uitgebreider dan de onze.The Eagle schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 21:13:
Je bent onderdeel van DPG. Mag aannemen dat jullie een redelijk onbeperkte bron hebben, die echter nog niet door T.net ontdekt is
Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?