Ik ben heel benieuwd naar wat anderen hiervan denken, maar in 2026 is het blijkbaar voor Expedia Groep, eigenaar van de merken Expedia, Hotels.com Vrbo en andere, blijkbaar te moeilijk om accounts die aangemaakt zijn bij de losse merken, van elkaar te scheiden:
Met als gevolg dat ik nu niet bij mijn boeking van hotels.com kan. Ik wil inloggen maar de email met inlogcode komt, net als de orderbevestiging, niet binnen op mijn gmail. ik wil mijn emailadres wijzigen, maar dat kan alleen door in te loggen en de code daarvoor zou binnen moeten komen op mijn.... email.
Het is blijkbaar teveel gevraagd om net als bij bol.com de mogelijkheid te bieden om een inlogcode per sms te krijgen.
Maar goed, is het niet heeeeel bijzonder dat ze anno 2026 de accounts van expedia.nl, hotels.com etc. niet uit elkaar kunnen houden? Ze verwachten dat je blijkbaar bij ieder merk met een ander emailadres een account aanmaakt.
Of ik maar even nieuwe accounts aan wil maken omdat ze het aan de achterkant blijkbaar niet kunnen handlen. En dat is dan een wereldwijde Amerikaanse speler op de markt voor reizen.[quote]Nee, ik lees wel wat u hebt gezegd, maar ik zie dat u hetzelfde account hebt geregistreerd voor zowel uw chatgesprekken met mij hier via Expedia als voor uw reservering op hotels.com. U dient voor elk doel een apart account aan te maken; door dit ongemak zult u de code helemaal niet ontvangen, omdat het account bij beide merken is geregistreerd.
Maak alstublieft een geheel nieuw account aan of begin het te gebruiken met een nieuw Gmail-account, aangezien dit probleem helemaal niet kan worden opgelost
Dit vormt nu een probleem omdat beide onder dezelfde organisatie vallen en u daardoor geen verificatiecode ontvangt; u moet daarom geheel nieuwe accounts aanmaken[/quote]
Met als gevolg dat ik nu niet bij mijn boeking van hotels.com kan. Ik wil inloggen maar de email met inlogcode komt, net als de orderbevestiging, niet binnen op mijn gmail. ik wil mijn emailadres wijzigen, maar dat kan alleen door in te loggen en de code daarvoor zou binnen moeten komen op mijn.... email.
Het is blijkbaar teveel gevraagd om net als bij bol.com de mogelijkheid te bieden om een inlogcode per sms te krijgen.
Maar goed, is het niet heeeeel bijzonder dat ze anno 2026 de accounts van expedia.nl, hotels.com etc. niet uit elkaar kunnen houden? Ze verwachten dat je blijkbaar bij ieder merk met een ander emailadres een account aanmaakt.