Is er een NL versie van PC Builder/Daniel Owen/Scattervolt?

Pagina: 1
Acties:

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:12
Voor zij die deze kanalen niet kennen: dit zijn 3 Amerikaanse YouTubers die alle drie éénmaal per maand de Amerikaanse markt voor grafische kaarten analyseren en koopadvies geven op basis van wat er op dat moment op de markt is en hoeveel dat specifiek kost. Ik zie die video's doorgaans wel graag, maar het probleem is dat ze in feite alleen maar de Amerikaanse markt behandelen en dat bijgevolg hun analyses maar in beperkte mate relevant zijn voor de NL/BE markt. Het dichtstbijzijnde dat ik gevonden heb is de "10 grootste markten" analyses van Hardware Unboxed, maar omdat zij hun net zo breed uitgooien kunnen ze maar beperkt aandacht besteden aan elke markt.

Dus daarom deze vraag: bestaat er zoiets of iets vergelijkbaar dat zich specifiek richt op de Nederlandse en/of Belgische markt?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 3X2TB M.2 SSD | 1 TB SATA SSD | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro | ASUS ROG Strix XG27AQWMG | LG 27GL850-B

• Romborum
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 00:43
Best Buy Guide: Videokaart Best Buy Guide

Ik snap dat je een video zoekt, zou naar een zoeken die videokaarten naar kracht indeelt. Dan hoef je je alleen nog de prijzen in Nederland erbij te zetten