U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Vraag
Alle reacties
Op welke resolutie hebben we het hier? Misschien is voor puur gaming de uitvoering: AMD Ryzen 5 7500X3D Boxed een betere keuze.
Goed, bijpassend moederbord: uitvoering: ASUS TUF Gaming B850-PLUS WIFI PCIe 5.0 x16, WiFi 7
Iets goedkopere, maar stillere koeler: uitvoering: ID-Cooling FROZN A620 PRO SE of neem de Peerless Assassin V3 van Amazon.nl
Voeding: uitvoering: Corsair RM750e (2025) Zwart
Case: uitvoering: NZXT H5 Flow (2024) Zwart
SSD: uitvoering: Kioxia Exceria Plus G3 1TB
[ Voor 24% gewijzigd door Apart op 07-10-2026 21:55 ]
1440 resolutie gaan we deze keer voor. Maar moet wel betaalbaar blijven.
[ Voor 21% gewijzigd door Cobb op 07-10-2026 22:00 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Ik zou zelf toch een 2TB SSD adviseren. Past dat niet in het budget dan kan je op moederbord, voeding, kast en processor nog wel iets besparen, maar ja, dan ga wel stapjes terug zetten. Keuzes.
Deze SSD gaat ie morgen na school halen: uitvoering: WD Blue SN5100, retail 1TB
1400 incl wat al gekocht is? Hoeveel is er dan nog over?
Ik vind dit echt een beetje halfbakken info allemaal. Hoe kunnen we zo goed advies geven?
[ Voor 27% gewijzigd door Romborum op 07-10-2026 23:02 ]
Heb zelf de uitvoering: Kingston NV3 M.2 2280 (retail) 1TB en die draait al 2 jaar super. Scheelt een tientje met die WD Blue.
Ik heb ook die 7500X3D. Echt een top CPU. De 3D vcache vangt ook een beetje het prestatieverlies op van het draaien van een enkele ram module (single channel vs dual channel). En betere 1% Lows in veel games.
Witte cases worden met dikke korting verkocht, vermoedelijk door teruglopende sales bij hardwareboeren: uitvoering: Montech King 15 PRO ARGB Wit of uitvoering: Thermaltake View 170 TG ARGB Snow of uitvoering: Phanteks Eclipse G500A D-RGB Wit bv. Ik heb die Phanteks. Echt een top case.
Wordt een hele dikke game pc. Zoals gezegd zou meer info wel kunnen helpen met objectief advies geven.
[ Voor 60% gewijzigd door Dekar op 07-10-2026 23:22 ]
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite