Professioneel Heftruck Syndroom
Vraag
Beste antwoord (via NeFoRcE op 05-10-2026 16:55)
Ja, dat mag. Er wordt een eis gesteld op welke afstand de meterkast maximaal vanaf de voordeur mag staan. Er wordt een eis gesteld aan de ventilatie en indeling van de meterkast. Er worden eisen gesteld aan de invoer van de mantelbuizen. Maar... Er wordt nergens gesproken over een draairichting van een meterkastdeur.
Alle reacties
Ja, dat mag. Er wordt een eis gesteld op welke afstand de meterkast maximaal vanaf de voordeur mag staan. Er wordt een eis gesteld aan de ventilatie en indeling van de meterkast. Er worden eisen gesteld aan de invoer van de mantelbuizen. Maar... Er wordt nergens gesproken over een draairichting van een meterkastdeur.
Dat kon in ieder geval in 2011 wel, want alle woningen hier in de straat hebben een voordeur die opent in de richting van de meterkast.
Ja, heb ik ook zo en alle huizen in mijn straat hebben dat zo.
Steam ID = Ackerfiets
N = inmiddels 4, maar ook hier werkt het zo, bij m'n ouderlijk huis ook.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ook hier, relatief nieuw (opgeleverd in '23) huis, opent de voordeur voor de meterkast deur als op jouw tekening.
Top, hier heb ik wat aan, dank jullie wel!
Professioneel Heftruck Syndroom
voor je begint te slopen, informeer maar eens bij je netbeheerder wanneer ze tijd hebben
Veroordeel niet, verwonder u slechts
@NeFoRcE n=5, hier is het precies zo.D4NG3R schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 16:15:
N = inmiddels 4, maar ook hier werkt het zo, bij m'n ouderlijk huis ook.
Pagina: 1