Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
productreview: ASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 OC Edition review door CriticalHit_NL
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik opende de link, en scrollde naar beneden. Er staan een bizar aantal afbeeldingen in deze review, en het duurde enige tijd voor alles getoond werd. Tot zover nog prima.
Zodra ik weg navigeerde kreeg ik echter constant een 'Access Denied' voor elke Tweakers pagina, of ik kreeg enkel content zonder enige styling te zien.
Ik vermoed dat de vele requests voor alle afbeeldingen ervoor zorgde dat de backend dacht dat ik aan het DDoS'en was geslagen
Een half uurtje later was alles weer in orde.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Als ik weg navigeer verwacht ik dat elke Tweakers pagina volledig en correct wordt getoond, zonder blokkade.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 11, Firefox 155.0.1 (64-bit)
productreview: ASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 OC Edition review door CriticalHit_NL
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik opende de link, en scrollde naar beneden. Er staan een bizar aantal afbeeldingen in deze review, en het duurde enige tijd voor alles getoond werd. Tot zover nog prima.
Zodra ik weg navigeerde kreeg ik echter constant een 'Access Denied' voor elke Tweakers pagina, of ik kreeg enkel content zonder enige styling te zien.
Ik vermoed dat de vele requests voor alle afbeeldingen ervoor zorgde dat de backend dacht dat ik aan het DDoS'en was geslagen
Een half uurtje later was alles weer in orde.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Als ik weg navigeer verwacht ik dat elke Tweakers pagina volledig en correct wordt getoond, zonder blokkade.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 11, Firefox 155.0.1 (64-bit)