Artikel: review: Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?
Auteur: @JaspB
Is de achtergrond met een BSOD (die in Windows 11 vrijwel niet meer voorkomen) en het sip kijkende meisje echt nodig? Het zet de sfeer en lokt uit.
Ik vind het vrij tendentieus overkomen als ik eerlijk ben. Dat geldt ook voor de inhoud; het is vooral negatief terwijl Windows 11 door gigantisch veel mensen naar tevredenheid wordt gebruikt. Het is een van de meest stabiele versies Windows ook. Is het allemaal hoera hoera? Zeker niet; maar waarom zo veel focus op de negatieve punten en weinig focus op de positieve kant?
Ik lees in de reacties meer verbazing en negatieve reacties op de manier hoe dit is gebracht. Andere reacties zijn in lijn met wat je krijgt als je een negatieve toon zet; termen als microslop, de nodige Linux reacties etc.
Meer feedback:
jb044 in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
dasiro in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Hobbit13 in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
pbk in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Sumtinwon in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Damian in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Vanaf daar ben ik maar gestopt met lezen.
Dit vind ik vrij spot on:
Auteur: @JaspB
Is de achtergrond met een BSOD (die in Windows 11 vrijwel niet meer voorkomen) en het sip kijkende meisje echt nodig? Het zet de sfeer en lokt uit.
Ik vind het vrij tendentieus overkomen als ik eerlijk ben. Dat geldt ook voor de inhoud; het is vooral negatief terwijl Windows 11 door gigantisch veel mensen naar tevredenheid wordt gebruikt. Het is een van de meest stabiele versies Windows ook. Is het allemaal hoera hoera? Zeker niet; maar waarom zo veel focus op de negatieve punten en weinig focus op de positieve kant?
Ik lees in de reacties meer verbazing en negatieve reacties op de manier hoe dit is gebracht. Andere reacties zijn in lijn met wat je krijgt als je een negatieve toon zet; termen als microslop, de nodige Linux reacties etc.
Meer feedback:
jb044 in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
dasiro in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Hobbit13 in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
pbk in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Sumtinwon in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Damian in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'
Vanaf daar ben ik maar gestopt met lezen.
Dit vind ik vrij spot on:
Bron: jb044 in 'Vijf jaar Windows 11: valt er wat te vieren?'Laat ik vooropstellen dat ik geen MS fanboy ben, verre van. Maar een foto van een Windows fatal error met een overlay van een boos kijkende gebruiker? Really! Stel je voor dat tweakers dat doet bij een achtergrond artikel over OSX of Linux
[ Voor 48% gewijzigd door Bor op 05-10-2026 08:33 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum