Toon posts:

Aanbiedingen beurs Eindhoven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog interessante aanbiedingen m.b.t. de volgende artikelen.

- Elitegroup k7vza v3 moederbord
- Amd athlon processoren
- Geforce mx-400 videokaarten

B.v.d.

Groetjes,
Rene

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mot je nog wel een weekje geduld hebben, dan wil ik je het antwoord wel geven.

[/edit] verdomme, het is wel deze week.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32
Ben d'r vandaag geweest maar je bent via pricewatch vaak goedkoper uit dan op de beurs in E'hoven.

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Dan moet hij eigenlijk naar hard ware algemeen, maar hoe waren de prijzen van hard diskjes (IBM 20Gig)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• The_Yeti
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

IK ben gisteren geweest, de prijzen waren niet echt spotgoedkoop, je bent inderdaad met zoeken mbv proceweatch nog wel wat goedkoper uit. Specifieke prijzen van de HD's weet ik niet, maar de artikelen waar ik op gelet heb waren absoluut niet goedkoper dan je bij pricewatch kunt vinden.
Tevens valt het aantal standjes tegen in vergelijking met voorgaande keren ( zo'n 15 % minder stands).
Mijn advies dus: blijf lekker thuis en bestel iets mbv pricewatch !!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 21:55
(jarig!)
Ik vond de beurs dramatisch slecht. Mycom en Graficall waren de 2 grote afwezigen. Aragorn was er wel maar was als gewoonlijk veeeel te duur. Enige leuke artikel wat is zag bij Aragorn was een Atlas5 SCSI 9.1 HD voor 295 piek. Was veel goedkoper dan elders. Verder valt het me op dat er steeds meer van die gsm standjes komen met frontjes?? Wat doen die hier eigenlijk?? Inderdaad weinig goedkope spullen.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zaterdag 22 september 2001 16:23 schreef johoo het volgende:
Ik vond de beurs dramatisch slecht. Mycom en Graficall waren de 2 grote afwezigen. Aragorn was er wel maar was als gewoonlijk veeeel te duur. Enige leuke artikel wat is zag bij Aragorn was een Atlas5 SCSI 9.1 HD voor 295 piek. Was veel goedkoper dan elders. Verder valt het me op dat er steeds meer van die gsm standjes komen met frontjes?? Wat doen die hier eigenlijk?? Inderdaad weinig goedkope spullen.
Tja zoals usual dus alleen dan nog slechter. Ik blijf ook maar thuis dan ..

PC Specs

Verwijderd

kom net terug van de beurs en niks specials gezien

wel een leuke nieuwe 420 watt dualfan voeding gekocht voor 110 gulden

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Als je Infineon geheugen zoekt is het volgens mij wel goedkoop daar, heb net 2 x 256 gekocht voor 80 piek per stuk (voor de slechte rekenaars, dat is 160,- voor 512Mb :P)

Verder was het weer zoals normaal, nix speciaals.

edit:

Hmmm, net in pricewatch gekeken, en tis niet zoveel goedkoper, maarja, ik was er toch :)

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

EDO geheugen was goedkoop, moest nog wat hebben. Voor de rest bij de kabeltjes-winkels geweest voor van alles en nog wat.

Kijk wel op de HCC in november voor andere zaken.

Verwijderd

Ben ook net terug van de beurs, viel flink tegen qua prijsvoordeel, ook het aanbod vond ik tegenvallen.

Het is dat ik op dit moment geen geld heb voor een 19" Iiyama monitor, maar die heb ik ook nergens gezien daar. Ik heb wel een Abit St6Raid moederbord gekocht, maar 1 stand waar ze die verkochten, fl. 345,- heb ik neer moeten tellen, en eigenlijk waren ze fl. 355,- maar boekjes en cd misten. Is dus niks goedkoper dan wat je in de pricewatch kunt vinden, want daar staat ie momenteel op fl. 353,-

Wel vond ik die kabelboeren lekker goedkoop. 3 Meter lange printerkabel voor fl. 7,- :) Moet je eens naar een vobis of zo gaan, vragen ze zo 20 gulden...

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Tja, dan blijf ik ook maar thuis. Ga dan maar i.p.v. de IBM, de MAXTOR 20g 7200 halen bij computerland (f 259,--).
Weet iemand wel waar je navul inkt los kunt kopen (behalve op de beurs dan he, want heb net besloten om daar maar niet naar toe te gaan).

Verwijderd

Gekocht:

Promise Ultra 100 voor 119,00 (was 139 maar mocht hem voor 119,00 hebben :) )

HP840c refill set voor 40,00

Gezien:
HP840C voor 199,00
(originele kleur en z/w cartridge waren samen op sommige plaatsen een vette 10,00 goedkoper >:) )

GeForce alleen maar mx'en gezien voor Te Hoge Prijzen.

Geheugen weer goedkoper.
512 Mb voor 128,00 meen ik gezien te hebben (infineon!) bij Wong Compters (?).

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 16:36

erikver

Ik zeg...

Ik heb vorig jaar op de HCC in Utrecht (kan dat :? )128mb PC-133 geheugen gekocht bij Wong. Ik het er thuis ingezet is het brak, alleen maar blauwe schermen :( Ik heb het wel kunne inruilen voor de koopprijs. was toen 175 en de dagen erna werd het alleen maar minder. Dus had wel geluk

Life's not a Krentenbol

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 01:50
Op zaterdag 22 september 2001 17:48 schreef Big Tazzz het volgende:
Ben ook net terug van de beurs, viel flink tegen qua prijsvoordeel, ook het aanbod vond ik tegenvallen.

Het is dat ik op dit moment geen geld heb voor een 19" Iiyama monitor, maar die heb ik ook nergens gezien daar. Ik heb wel een Abit St6Raid moederbord gekocht, maar 1 stand waar ze die verkochten, fl. 345,- heb ik neer moeten tellen, en eigenlijk waren ze fl. 355,- maar boekjes en cd misten. Is dus niks goedkoper dan wat je in de pricewatch kunt vinden, want daar staat ie momenteel op fl. 353,-

Wel vond ik die kabelboeren lekker goedkoop. 3 Meter lange printerkabel voor fl. 7,- :) Moet je eens naar een vobis of zo gaan, vragen ze zo 20 gulden...
Nu nog een cpu kopen van 8 a 900 pieken (de Tualatin dus), want die hoort op dit bordje, toch?

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

80 procent van die beurzen is bagger, er is niks te koop en de prijzen vallen tegen. Straks hebben we in November weer die veeeeeeels te overschatte HCC beurs. Je kan er veel kopen, maar de prijzen zijn niet bijzonder laag en je loopt daar tussen 40000 andere mensen, die een HP printertje kopen en denken goedkope cartridges te kopen (ze zijn een 15 gulden goedkoper!!!) ...Treinreis a 25 gulden...(rekenen we zeker niet mee) entree a 17.50...(rekenen we niet mee)....Nee voor mij zijn die beurzen zo goed als passe...Een grote afzetterij is het. Dank Tweakers..met de pricewatch.Zoek daar wat uit en maak je keuze. Scheelt een hoop geeikel en het is uiteindelijk goedkoper!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Beurs was inderdaad bagger, maar ik had gelukkig vrijkaarten. :)

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 19:39 schreef universal creations het volgende:

[..]

Nu nog een cpu kopen van 8 a 900 pieken (de Tualatin dus), want die hoort op dit bordje, toch?
Tualatin kan erop ja, maar ik had dus al een Celeron II 800 gekocht, loopt momenteel op 1136 Mhz'en, en ik ben nog steeds bezig hem hoger te krijgen :)

Verwijderd

hej
mycom heeft trouwens het nieuwe pand geopend
stukje verder dan waar ze zaten
vanaf de montgomerylaan zie je t zo zitten
en ze hebben stuntprijzen :)
niet spectucalair, maar voor een gewone winkel echt wel okay.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:35
Op zondag 23 september 2001 14:58 schreef julesz het volgende:
hej
mycom heeft trouwens het nieuwe pand geopend
stukje verder dan waar ze zaten
vanaf de montgomerylaan zie je t zo zitten
en ze hebben stuntprijzen :)
niet spectucalair, maar voor een gewone winkel echt wel okay.
Oh?????

128 mb SDRAM voor 25 pieken!!! Dat noem ik toch niet veel. Of een logitech optical muis, voor 55 piek. Een HP Deskjet 840 voor 200 piek! Dat is toch geen geld!! :)

Verwijderd

Ee zijn maar 2 beurzen waar je terecht kan voor "koopjes",PCDumpdag en HCC aleen voor mij valt de HCC af omdat het te ver van huis is en dus hoge reiskosten die de koopjes minder aantrekkelijk maken blijft over de PCDumpdag. *D
Pagina: 1