liteon 12 x 10 x 32 + cdrwin 4.0

Pagina: 1
Acties:

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Mijn liteon 12x10x32 brander word nie herkend in cdrwin 4.0, weet iemand waar dit aan kan liggen ?

Verwijderd

Ja, dat CDRWIN tegenwoordig een kloteprogramma is, op updates kun je een jaar wachten.
Voor het BIN/CUE werk gewoon Fireburner gebruiken, die kan alles wat CDRWIN doet

Verwijderd

hmm daŽs vreemd. Kan hier gewoon branden met 4.0A en dezelfde brander..

Verwijderd

Als het goed is moet je CDRWIN 3.8e en of 4.0a gebruiken ,deze werken wel met Liteon,je kan natuurlijk ook gewoon Nero gebruiken om bin files te branden(burn image).

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
er zijn elke keer nieuwe updates van cdrwin 3.8 of 4.0 . alleen wil het geval dat ze elke keer hetzelfde heten... dus gewoon de laatste versie downloaden ondanks dat je denkt dat je em al hebt... bij mij werkte de laatste versie van 4.0 op een 16 speed lite-on als een speer...

succes

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op zaterdag 22 september 2001 18:20 schreef dogmeister het volgende:
er zijn elke keer nieuwe updates van cdrwin 3.8 of 4.0 . alleen wil het geval dat ze elke keer hetzelfde heten... dus gewoon de laatste versie downloaden ondanks dat je denkt dat je em al hebt... bij mij werkte de laatste versie van 4.0 op een 16 speed lite-on als een speer...

succes
Hier sluit ik me bij aan-> CDRWin brengt nieuwe versies uit zonder het versienummer te veranderen.

Dus je moet gewoon ff de nieuwste downloaden van www.goldenhawk.com

Dan moet ie gewoon werken!

webOS all the way!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Bij mijn brander (lite-on 16/10/40) had ik precies hetzelfde.

Ik heb toen alle versies geprobeerd en 3.8E was de enige die m'n brander kende. Maar je kunt inderdaad in NERO ook gewoon Burn Image doen en dan de BIN-file selecteren, werkt bij mij prima :)

Suc6,
RJ

Geniet maar tweak met mate

Pagina: 1