OFP , nocd crack. ja, ik heb de legale versie!

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
maar om de hele tijd die cd erin te doen, en trouwens me cdrom speler is stuk

dus heb ik maar een nocd crackje gevonden, en volgens die bekende nocd crack is het legaal een nocd crack te hebben zolang je het legaal maar hebt. dus

steeds na het opstarten van OFP krijg ik de melding, bad serial number given in setup, dat schiet dus niet op, weet iemand waar je in het register je serie nr erweer in kan voeren? bvb!

aangezien ik een nieuw OS intalle hebt staat er alleen een operation flashpoint regkey zonder inhoud in me register, vandaar, weet niet hoe dat moet, of zou een clean install... fuck, geen cdrom speler, hmz via netwerk misschien?

nahja als iemand er ervaring hier mee heeft vertel dan even hoe het op te lossen als er een mod het toch verdacht vind, tja nok hem dan maara dicht deze thread.

Verwijderd

Je kunt denk ik wel die reg key als waarde van de "lege regkey" zoals jij zegt invoeren..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 22 september 2001 14:52 schreef Mister_X het volgende:
en volgens die bekende nocd crack is het legaal een nocd crack te hebben zolang je het legaal maar hebt. dus
Dat die site dat zegt is pech hebben, het is NIET legaal. Helaas, pindakaas voor jou, deze gaat dicht :).

Leen gewoon ff een cd-rom van een vriend oid.

Dit topic is gesloten.