happy 2023 !
Verwijderd
Kijk even in de taskmanager wat er allemaal draait en hoeveel % dat van je CPU trekt.. en misschien is het even handig te vermelden wat voor geluidskaart je hebt en verder systeemspecificaties.
Moederbord met VIA chipset? VIA 4in1 drivers al geinstalleerd?
Bij mij loste dat het probleem op.
Ik had daarvoor ook, dat als ik een CD-ROM naar de HD kopieerde dat de pc heeeel traag werd...
Bij mij loste dat het probleem op.
Ik had daarvoor ook, dat als ik een CD-ROM naar de HD kopieerde dat de pc heeeel traag werd...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Heb je eeen SB-live geluidskaart en een VIA266 based moederbord !? Als dat zo is, dan is dit een bekend probleem voor deze combinatie.. kijk maar eens op http://www.viahardware.com
Ik heb een Toshiba Satellite Pro 4200 Series laptop, met Intel moederbord (tenminste volgens apparaatbeheer zijn alle controllers dat, dus ik ga ervanuit dat het complete mobo van Intel is).
Verder zit er een Yamaha DS-XG geluidskaart en een S3 Savage/IX Display driver. Van beide heb ik de nieuwste drivers van Toshiba geinstalleerd. Maar helaas, onder win2000 blijft hij om de 2 a 3 seconden het geluid vervormen, niet alleen MP3, maar ook, in mindere mate, bij .WAV files.
Klinkt echt als iets softwarematigs, en onder win98 heb ik dus geen enkel probleem!
thanks
Sjoerd
Verder zit er een Yamaha DS-XG geluidskaart en een S3 Savage/IX Display driver. Van beide heb ik de nieuwste drivers van Toshiba geinstalleerd. Maar helaas, onder win2000 blijft hij om de 2 a 3 seconden het geluid vervormen, niet alleen MP3, maar ook, in mindere mate, bij .WAV files.
Klinkt echt als iets softwarematigs, en onder win98 heb ik dus geen enkel probleem!
thanks
Sjoerd
happy 2023 !