[vbulletin] zelfde login-systeem en user-table

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
ok, ik ben dus bezig met het ontwerpen van me eigen site, met een Vbulletin-board!! Ik zou graag het login-system zo uitbreiden dat ik kan inloggen op een ander gedeelte van mijn site, en dat dezelfde sessie behouden blijft als ik het forum betreedt!! Heeft er al iemand zoiets gemaakt, of iemand die me wat hints kan geven hoe ik aan zo een systeem het beste begin ?!?

airco

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
Heb je al op de forum van Vbulletin-board gekeken?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik weet niet of dit helemaal is wat je bedoelt, maar het lijkt er iig wel op: www.forum-active.com/forum

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
mja, dat is PHP-portal

is op zich hetgeen ik bedoel, maar ik heb het login-stuk nodig, en niet heel het Content managing system!!

airco

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op zaterdag 22 september 2001 14:59 schreef RIP-airco het volgende:
mja, dat is PHP-portal

is op zich hetgeen ik bedoel, maar ik heb het login-stuk nodig, en niet heel het Content managing system!!
dat moet wel kunnen als je gewoon ff goed de db van het vbulletin forum bekijkt denk ik en hun manier van inloggen
airco
<ot>
http:/gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#02
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
</ot>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Kan het niet met behulp van een include?

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 10:27

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Of bekijk welke variabelen vBulletin gebruikt en schop die in je site :)
Pagina: 1