Nog steeds GEEN kabel!

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Waarom worden anaologe modemers zo benadeeld?

In dit gedeelte van de provincie Groningen waar ik woon zijn geen mogelijkheden om kabel te nemen. Je betaalt je dus elke maand scheel aan de telefoonkosten voor een *$!verbinding. Nu heeft KPN de tarieven ook nog veranderd dus zit je helemaal lekker.

FLATRATE aanbieders kunnen ook niet iets aanbieden waar je iets mee kunt. FLATRATE is ook nog maar een tussenoplossing want de prijs/kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk ook niet echt super. Kan of gaat de overheid hier geen rol in spelen? Je moet toch gewoon voor ongeveer 50 gulden per maand 24 uur per dag online kunnen gaan? Dat lijkt me meer dan redelijk.

Zucht... :Z

Verwijderd

ik weet t, zoals je in mijn vorige post hebt kunnen lezen is er nogsteeds geen hoop :'(... Ik Heb destijds Quicknet gehad (zeer tevreden over geweest tot het failliet ging), daarna nog even superweb waar ik 2 dagen van gebruiken heb kunnen maken voordat ze failliet waren en ik het geld voor me maand abo al kwijt was, en nou dat wanadoo hometime weer, ook waardeloos in de piekuren, slaat compleet dicht, alles in gesprek... En demon 24connect oid is niet te betalen voor tegen de 500 piek per maand inc btw en dan setup van 600 ofzow... :( Wel heb ik een tijdje goede hoop gehad op Worldcom, die zouden volledig flatfee mogen aanbieden over kpn lijnen na dat geschil met de opta te hebben gewonnen, ik heb hier alleen nooit meer iets van gehoord, weet iemand wat daar dan weer mee gebeurd is?! :(

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ja ik ken het ....
Eind 1999 zouden we hier kabel krijgen.
Het is uiteindelijk voorjaar 2001 geworden.
Heb nog een jaar lang met Superweb lopen kutten, wat een ellende was dat |:(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ja, kijk es ff in de I&T faq alsjeblieft :)
Ik snap je frustratie maar zo'n topic loopt nergens op uit.
Wanadoo is trouwens net met een soort van flatfee product begonnen, kijk maar eens in het Hometime topic dat nu loopt.
Daarnaast heb je ook nog Wish Click en Dial.
Allemaal niet echt flatfee, maar het kan de pijn flink verzachten.

Dit topic is gesloten.