Artikel: review: Een jaar geheugenchaos: DDR5 is vier keer duurder en de prijzen stijg...
Auteur: @AverageNL
Waarschijnlijk is dit persoonlijke voorkeur, maar ik vind "vier keer duurder" onnodig verwarrend. Als de prijs vier keer verhoogd is dan is het product vier keer duurder geworden. Hier lijkt me dat bedoeld wordt dat de prijs vier keer zo hoog is geworden. Of vijf keer zo hoog, want ik heb mensen "een keer duurder" horen gebruiken als ze "twee keer zo duur" bedoelen. Is een keer duurder hetzelfde als twee keer duurder?
Auteur: @AverageNL
Waarschijnlijk is dit persoonlijke voorkeur, maar ik vind "vier keer duurder" onnodig verwarrend. Als de prijs vier keer verhoogd is dan is het product vier keer duurder geworden. Hier lijkt me dat bedoeld wordt dat de prijs vier keer zo hoog is geworden. Of vijf keer zo hoog, want ik heb mensen "een keer duurder" horen gebruiken als ze "twee keer zo duur" bedoelen. Is een keer duurder hetzelfde als twee keer duurder?
Je betaalt alleen vier keer meer als je voor de vijfde keer betaald.Vergeleken met vorig jaar betaal je tegenwoordig ruim vier keer meer.
Hier kan ik niet eens een bijdehante opmerking bij bedenken. Hoe kan je een fractioneel aantal keren meer betalen?ruim 4,4 keer meer dan een jaar geleden.
[ Voor 17% gewijzigd door 84hannes op 01-10-2026 14:57 ]