Toon posts:

Wanadoo Hometime

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jonges, ik ben bang dat we met wanadoo hometime TOCH
nog een extra superweb in huis gehaald hebben :(

deze screen maakte ik 10 mins geleden bij het inbellen
via mn isdn lijn: :r

http://home.wanadoo.nl/spqrcsclan/hometime.jpg

EN IK WAS AL HELEMAAL BLIJ

:'(:'(:'(:'(:'(

<edit>nog meer typos</edit>

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Hier geen problemen met inbellen met ISDN...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Dat is dan weer lekker. Waarom worden mensen zo benadeeld als ze niet in aanmerking komen voor een kabelverding of ADSL verbinding?

Argh :(

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is: het is heel erg wisselvallig, OF je ben na 1 poging online, OF je ben zoals hier 40 keer bezig... Dit hoorde ik btw van nog iemand die ook via isdn op hometime zit :( :r (typos happen)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah... ik dacht al... het ligt dus toch niet aan mij... ik krijg met ISDN steeds 'Phone Line is busy'.... andere providers (o.a. deze) werken wel...

laten we hopen dat het van korte duur is...

Virussen? Scan ze hier!

• EsCo
Hoop ik toch niet dat alles nu al vol zit? Terwijl nog niet eens iedereen geactiveerd is...

Dat wordt dan feest in het weekend... :'(

Verwijderd

Topicstarter
idd, en dan te bedenken dat ze gewoon nog vrolijk bezig zijn met het aannemen van nieuwe abo's....... DOZEN!!! |:(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, het is dus idd gewoon weer Superweb 2.

Jammer, het leek zo mooi, maar helaas :r

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Goh..ik bel dan niet met ISDN in maar heb totaal geen problemen. Elke keer dat ik inbel ben ik in 1 keer online. Tot nu toe erg tevreden!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

ik ook geen probl, en p38 aka wildhagen onmiddels ook back on :P :)

hmmz

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, nu kom ik er weer op.

Ik wil wel eens weten of dit een reguliere storing was, of dat het een teveel aan gebruikers was...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
zelf denk ik toch een teveel aan gebruikers (heb net f opnieuw ingebeld ter test) en was bij de derde keer al online! dus dat helpt, of het was idd een kinderziekte zeg maar want gisteravond rond een uur of 8, 9 (goh hoe zou dat nou komen) had ik ook 26 pogingen nodig. Ze hebben gewoon een beetje die grens gehaald nu in piekuren, uitbreiden of verzuipen jonges!! :o

• EsCo
Ik krijg in XP de melding dat de poort een error geeft ofzo en dat ik de adapter moet restarten, ligt dat hieraan of is er iets anders aan de hand? Zonet zat ik er nog op en ook de hele nacht...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 22 september 2001 15:29 schreef Escobar het volgende:
Ik krijg in XP de melding dat de poort een error geeft ofzo en dat ik de adapter moet restarten, ligt dat hieraan of is er iets anders aan de hand? Zonet zat ik er nog op en ook de hele nacht...
Dat ligt hieraan ja... had ik dus ook.

Virussen? Scan ze hier!

• EsCo
Woohaa, ik zit er weer op...

Verwijderd

Topicstarter
t lijkt dr idd op dat ze weer wakker zijn geworden :7, nou maar hopen dat ze niet teveel verdovende middelen gebruiken en dat dit dus permanent zo blijft :9

Verwijderd

Bij wekrt t prima 1 a 2x gehad dat t wat langer duurde maar boieuh met isdn is het makkelijk te doen.

Alleen dan heb ik ff een vraag: ik denk dat ik simpel door die datalimit (2 gig) ga want heb vandaag al boven de 200 in 2 daagjes ofzo zouden ze daar erg op letten? of boeit het niet zoveel?

Grtz

Crane|Dog

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alleen dan heb ik ff een vraag: ik denk dat ik simpel door die datalimit (2 gig) ga want heb vandaag al boven de 200 in 2 daagjes ofzo zouden ze daar erg op letten? of boeit het niet zoveel?
Die datalimiet geld volgens mij alleen voor je homepage... correct me when i'm wrong...

ik doe iig rond de 75 MB per dag, dus ik ga d'r ook (krap) overheen...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
ze hadden het als je de faq leest over een kwestie van steekproeven, als je er echt overmatig overheen gaat nemen ze contact je op maar je wordt dr nie afgeknald als je 2.1 gb download hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
maar 200 is wel veel idd doe t een beetje rustiger aan anders ben je de lul ;)

• EsCo
Hmm dan moet ik ook ff kappen, kep al een film van 600 mb binnen >:)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 22 september 2001 15:53 schreef Escobar het volgende:
Hmm dan moet ik ook ff kappen, kep al een film van 600 mb binnen >:)
jezus... met max 7-8 kB/sec... hoe lang deed je daar wel niet over :? :?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
600x1024=614400 kb.
614400/7.2=85333 1/3
85333 1/3 /60= 1422,22
1422,22/60= 23.70

(gemiddeld 7.2 kb/sec 64kbit/8=8-10% overhead)

ok ik moest even kneuzen :) :) :)

<edit> spatie tussen smileys vergete </edit>

Verwijderd

Topicstarter
wat zal wanadoo blij zijn met zijn tikken :D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar dan ga je wel ervan uit dat hij constant die snelheid had, en in de praktijk gebeurt dat nooit. Iig het duurt héél lang :P

Virussen? Scan ze hier!

• EsCo
Die film was wel ff doorbijten maar is de moeite waard, ik denk wel dat is mijn laatste film van deze maand :)

Verwijderd

Topicstarter
als je dap gebruikt heb je die snelheid wel contant (of je gaat andere dingen zitten doen natuurlijk of de server begeeft t ;)

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Ik krijg nu al woede van dat Hometime :r Had gebeld vanmiddag om te vragen of m'n account al geactiveerd was, zeiden ze dat het om 8 uur zou gebeuren. Ik om 8 uur proberen in te bellen, na 5 pogingen denk ik er eindelijk in te komen -> verkeerde username of password. Ik bel dus weer naar Hometime, pas volgende week worden de accounts geactiveerd omdat Hometime overbelast is. |:(

Ik las dit ook nog trouwens:

Wanadoo heeft ISDN- en analoge gebruikers voor Wanadoo Hometime. Vooraf hadden we verwacht dat de verhouding analoog: ISDN 4:1 zou zijn en daarop heeft Wanadoo de poorten ingekocht. De verhouding is op dit moment echter precies andersom: we hebben verhoudingsgewijs veel meer ISDN-abonnees dan vooraf verwacht. Voor de abonnees met een analoge aansluiting zijn er dan ook geen problemen, maar voor de ISDN-abonnees hebben we momenteel te weinig poorten, waardoor ze nu regelmatig een ingesprektoon krijgen. Als tijdelijke noodgreep kunnen ISDN-gebruikers met problemen bij het inbellen ook inbellen via het voor hen bekende analoge nummer. Wanadoo heeft nieuwe poorten besteld bij onze telecom leverancier en deze zijn binnenkort beschikbaar. Het is duidelijk een kinderziekte door het onverwacht grote succes, dat binnenkort opgelost is.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
damn ik heb echt geluk gehad
dinsdag is mijn account geactiveerd

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 14:38 schreef SPQR_CAESAR het volgende:
het vreemde is: het is heel erg wisselvallig, OF je ben na 1 poging online, OF je ben zoals hier 40 keer bezig...
40 keer is nog redelijk, ik moest laatst 400x inbellen (isdn) om verbinding te krijgen.. :(
En meestal tís nog niet echt minder geworden..

Verwijderd

word maandag (dan is het dus 1 oktober) je verbruik weer op 0 gezet? of een maand vanaf je inschrijven?

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1e van de maand wordt de teller reset.

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 20:44 schreef strontvlieg het volgende:

Ik las dit ook nog trouwens:

Wanadoo heeft ISDN- en analoge gebruikers voor Wanadoo Hometime. Vooraf hadden we verwacht dat de verhouding analoog: ISDN 4:1 zou zijn en daarop heeft Wanadoo de poorten ingekocht. De verhouding is op dit moment echter precies andersom: we hebben verhoudingsgewijs veel meer ISDN-abonnees dan vooraf verwacht. Voor de abonnees met een analoge aansluiting zijn er dan ook geen problemen, maar voor de ISDN-abonnees hebben we momenteel te weinig poorten, waardoor ze nu regelmatig een ingesprektoon krijgen. Als tijdelijke noodgreep kunnen ISDN-gebruikers met problemen bij het inbellen ook inbellen via het voor hen bekende analoge nummer. Wanadoo heeft nieuwe poorten besteld bij onze telecom leverancier en deze zijn binnenkort beschikbaar. Het is duidelijk een kinderziekte door het onverwacht grote succes, dat binnenkort opgelost is.
Oh...dat is de reden. Ik dacht al: tot een paar dagen geleden ging inbellen met analoge modem prima, een dag later kwam ik er niet meer doorheen :( . Dus ff duidelijk: Alle mensen met ISDN gewoon bellen via 06760-22204!!!!!!!!!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

doordeweeks is het rustig, dus kan ik iig prima inbellen. vanaf vrijdag wordt het alweer wat moeilijker,tot 25 keer inbellen. Vorige week zondag kwam in 's avonds na 700 keer inbellen niet meer online,dat is ook een zeer drukke avond.
Tsja, die 3 uur Wish maar gebruikt..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
ik weet niet met wat jij inbelt.

maar ik zit er altijd na 1 minuut in

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 29 september 2001 09:43 schreef M@tlok het volgende:

[..]

Oh...dat is de reden. Ik dacht al: tot een paar dagen geleden ging inbellen met analoge modem prima, een dag later kwam ik er niet meer doorheen :( . Dus ff duidelijk: Alle mensen met ISDN gewoon bellen via 06760-22204!!!!!!!!!
Fout, mensen met ISDN kunnen dus ook gewoon tijdelijk inbellen met 06760-22202 én via 06760-22204.

Virussen? Scan ze hier!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 29 september 2001 10:50 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Fout, mensen met ISDN kunnen dus ook gewoon tijdelijk inbellen met 06760-22202 én via 06760-22204.
hou het toch een beetje overzichtelijk, zijn die 2 min inbellen nou zo erg? :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 29 september 2001 11:02 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

hou het toch een beetje overzichtelijk, zijn die 2 min inbellen nou zo erg? :?
2 minuten met ISDN? Soms wel 30-45 minuten, bedoel je dat toevallig?

Geloof me, als ik 's avond laat via ISDN binnen kom binnen 20-25 minuten, ben ik al HELEMAAL BLIJ.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 11:13 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Geloof me, als ik 's avond laat via ISDN binnen kom binnen 20-25 minuten, ben ik al HELEMAAL BLIJ.
agreed (helaas)

Verwijderd

ik heb nu nog 56k modem waarmee ik inbel en nog geen problemen gehad als ik eerlijk moet zijn (elleen in het begin maar dat kwam omdat ik verkeerde wachtwoord had ingesteld)

Alles draait hier nog perfect :)

Verwijderd

Hoe kregen jullie gemeld dat jullie account geactiveerd was :? kregen jullie een brief een meeltje of iets dergelijks :?

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 14:55 schreef VanCap het volgende:
Hoe kregen jullie gemeld dat jullie account geactiveerd was :? kregen jullie een brief een meeltje of iets dergelijks :?
Gewoon proberen... Als je wachtwoord fout is, is 'ie dus nog niet geactiveerd.

Verwijderd

Gewoon dat 02 nummer als 'alternate' nummer instellen... werkt hier perfect :D (na een paar minuten bin je altijd wel online :) :D)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 29 september 2001 11:13 schreef wildhagen het volgende:

[..]

kijk en dat vind ik dus ZO ontzettend vreemd. Ik geloof je wel hoor.

Maar ik heb nog nooit langer dan 3 min moeten inbellen. En dat vond ik max. Echt vreemd dus.

Ik gebruik wel superdial uit mijn superweb tijd, helpt het dan toch?

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 10:50 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling! Door al die ISDN'ers is mijn analoge lijn de laatste dagen te druk bezet :(

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:13 schreef M@tlok het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling! Door al die ISDN'ers is mijn analoge lijn de laatste dagen te druk bezet :(
dat is de fout van wanadoo dat ze de verkeerde inschatting hebbengemaakt in het aantal analoge en ISDN abo's

Verwijderd

Weet ik ook wel, alleen inbellen met isdn is minder vermoeiend dan met zo'n stomme analoge modem :(
Pagina: 1