Ik krijg nu al woede van dat Hometime

Had gebeld vanmiddag om te vragen of m'n account al geactiveerd was, zeiden ze dat het om 8 uur zou gebeuren. Ik om 8 uur proberen in te bellen, na 5 pogingen denk ik er eindelijk in te komen -> verkeerde username of password. Ik bel dus weer naar Hometime, pas volgende week worden de accounts geactiveerd omdat Hometime overbelast is.
Ik las dit ook nog trouwens:
Wanadoo heeft ISDN- en analoge gebruikers voor Wanadoo Hometime. Vooraf hadden we verwacht dat de verhouding analoog: ISDN 4:1 zou zijn en daarop heeft Wanadoo de poorten ingekocht. De verhouding is op dit moment echter precies andersom: we hebben verhoudingsgewijs veel meer ISDN-abonnees dan vooraf verwacht. Voor de abonnees met een analoge aansluiting zijn er dan ook geen problemen, maar voor de ISDN-abonnees hebben we momenteel te weinig poorten, waardoor ze nu regelmatig een ingesprektoon krijgen. Als tijdelijke noodgreep kunnen ISDN-gebruikers met problemen bij het inbellen ook inbellen via het voor hen bekende analoge nummer. Wanadoo heeft nieuwe poorten besteld bij onze telecom leverancier en deze zijn binnenkort beschikbaar. Het is duidelijk een kinderziekte door het onverwacht grote succes, dat binnenkort opgelost is.