Toon posts:

Wat kun je met een Toshiba Tecra 700 laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft net een Toshiba Tecra 700 laptop aangeschafd en ik wilde graag weten wat de upgrade mogelijkheden zijn (qua processor, geheugen en hd). Het namelijk best een oudje. Zelf heb ik geen bal verstand van laptops, en begeef me daarom op onbekend terrein.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03
groter hdd'tje, xtra geheugen is geen probleem, processor daarintegen wel. die is niet te vervangen

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
beetje offtopic maar ik vraag me af waar je van die laptop cpu's kan kopen ik heb namelijk een oudje nodig een p133 of p166

die is helaas gestorven :'(

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 14:15 schreef Stern het volgende:
Mijn vriendin heeft net een Toshiba Tecra 700 laptop aangeschafd en ik wilde graag weten wat de upgrade mogelijkheden zijn (qua processor, geheugen en hd). Het namelijk best een oudje. Zelf heb ik geen bal verstand van laptops, en begeef me daarom op onbekend terrein.
tecra 700 CS = P120 standaard 8 mb ram max 40 1.1gig HD
tecra 700 CT = P120 standaard 16 mb ram max 48 1.1gig HD

Processor kun je meestal niet upgraden. Ram geheugen zul je diep moeten zoeken. HD zal misschien iets groter kunnen.
Als ik zo kijk denk ik win95 OSr2 met office 97. Ik hoop voor jou dat er minmaal 16mb ram inzit en dat je vriendin er toch niet meer dan 500,- voor betaald heeft.

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 14:20 schreef happy3736 het volgende:
beetje offtopic maar ik vraag me af waar je van die laptop cpu's kan kopen ik heb namelijk een oudje nodig een p133 of p166

die is helaas gestorven :'(
Een nieuwe accu voor zo een oude laptop is vaak net zo duur als de waarde van de laptop.

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:46

Johnny E

Dôh !!

(jarig!)
Kan wel aan wat onderdelen komen voor Tecra 730's maar of die op een tecra 700 werken weet ik niet.

Specs!

Pagina: 1