Eenmaal in ons leven hebben we de mensen gelukkig willen maken. Dat zullen wij onszelf nooit vergeven.
Mooie review.
De tabellen mbt de schermhelderheid zijn hierboven al opgemerkt.
Ik vond bij het opladen de conclusie dat de oplader minstens 60W moeten ondersteunen, gevolgd door het advies van een oplader die maximaal 60W ondersteunt enigszins verwarrend
De tabellen mbt de schermhelderheid zijn hierboven al opgemerkt.
Ik vond bij het opladen de conclusie dat de oplader minstens 60W moeten ondersteunen, gevolgd door het advies van een oplader die maximaal 60W ondersteunt enigszins verwarrend
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Dank voor het melden (en het compliment @DivxLover!). Heb er zonet het juiste nummertje aan gehangen zodat het over de iPhones gaat
Dank voor de snelle reactie @deepvreezo .deepvreezo schreef op woensdag 30 september 2026 @ 09:52:
Dank voor het melden (en het compliment @DivxLover!). Heb er zonet het juiste nummertje aan gehangen zodat het over de iPhones gaat
De passage die ik bedoel is de volgende:
Voor de maximale laadsnelheid gebruik je een lader die een piekvermogen van minstens 60W kan leveren, bijvoorbeeld de Apple 40W Dynamic Power Adapter with 60W Max.
Om in een toepasselijk jargon te blijven: Ik krijg hier kortsluiting van
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Dat is toch precies hoe het is ? Er wordt iets geadviseerd van minimaal 60W piekvermogen en daarbij wordt een suggestie gedaan van exact (en dus ook voldoend aan 'minimaal') 60WDivxLover schreef op woensdag 30 september 2026 @ 10:03:
[...]
Voor de maximale laadsnelheid gebruik je een lader die een piekvermogen van minstens 60W kan leveren, bijvoorbeeld de Apple 40W Dynamic Power Adapter with 60W Max.
Om in een toepasselijk jargon te blijven: Ik krijg hier kortsluiting van. Hoe kan een oplader "with 60W Max." een piekvermogen van MINSTENS 60W hebben?
De lader moet een piekvermogen van 60W of meer ondersteunen, en laat Apple nu net een lader met precies 60W piek in het assortiment hebben, als je er nog een nodig hebt (De naam is inderdaad een beetje gek maar hij heet echt zo).
Pagina: 1