Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC gaan gebruiken als game PC, heb de afgelopen jaren op console gespeeld. Ik ga er zeker weten geen GTA 6 op draaien en hoef ook zeker niet de nieuwste spellen in 1440p op Ultra te spelen. Ik heb een poging gedaan zo goed mogelijk de componenten op elkaar af te stemmen. Ik ben niet op zeker niet zoek naar een RGB kleuren explosie, hij mag rustig zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag op ongeveer €1800 uitkomen, mijn absolute max is €2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zet mijn SSD Samsung 990 pro over vanuit mijn PS5.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb aan 1 videokaart en eerst aan 16GB RAM voldoende, RAM eventueel uitbreiden als de prijs er weer naar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb graag een stille PC, niet kostte wat kost maar als het kan een lekker stille machine.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag zoveel mogelijk bang voor mijn buck hebben, maar heb geen kennis of ik een logische combinatie gemaakt hebt van componenten. Dus ik zou graag een beroep doen op de mensen hier die er wel een beetje kijk op hebben.
Ik wil de PC gaan gebruiken als game PC, heb de afgelopen jaren op console gespeeld. Ik ga er zeker weten geen GTA 6 op draaien en hoef ook zeker niet de nieuwste spellen in 1440p op Ultra te spelen. Ik heb een poging gedaan zo goed mogelijk de componenten op elkaar af te stemmen. Ik ben niet op zeker niet zoek naar een RGB kleuren explosie, hij mag rustig zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag op ongeveer €1800 uitkomen, mijn absolute max is €2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zet mijn SSD Samsung 990 pro over vanuit mijn PS5.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb aan 1 videokaart en eerst aan 16GB RAM voldoende, RAM eventueel uitbreiden als de prijs er weer naar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb graag een stille PC, niet kostte wat kost maar als het kan een lekker stille machine.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag zoveel mogelijk bang voor mijn buck hebben, maar heb geen kennis of ik een logische combinatie gemaakt hebt van componenten. Dus ik zou graag een beroep doen op de mensen hier die er wel een beetje kijk op hebben.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B850-F GAMING WIFI7 NEO | € 235,- | € 235,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9060 XT 16GB | € 555,54 | € 555,54 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Zwart | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV516G60C30 | € 252,95 | € 252,95 |
| 1 | Voedingen | ASRock Steel Legend SL-850G | € 104,89 | € 104,89 |
| Totaal | € 1.737,27 | |||
PSN: Tripp0r