Donderdag gaat het gebeuren, ik heb het pakket met de apparatuur zaterdag ontvangen.
Donderdagochtend (woensdagnacht?) om 00:00:01 (oid
) gaat het signaal van Delta uit. Daarna zou een uur later het Ziggo signaal aan gaan.
Nu was ik niet van plan om om 01:00 's nachts de boel om te gooien, dus ik mag donderdagochtend gaan puzzelen.
Als voorbereiding even dubbelchecken of de login van de DECO-mesh nog goed werkt voordat ik mijzelf buitensluiten ofzo, en dan kan ik donderdagochtend de router omhangen en de kastjes bij de TV omgooien.
Ben heel benieuwd of de snelheid gewoon gelijk blijft, dus ik doe nog ff een speedtestje voordat Delta weg is
Donderdagochtend (woensdagnacht?) om 00:00:01 (oid
Nu was ik niet van plan om om 01:00 's nachts de boel om te gooien, dus ik mag donderdagochtend gaan puzzelen.
Als voorbereiding even dubbelchecken of de login van de DECO-mesh nog goed werkt voordat ik mijzelf buitensluiten ofzo, en dan kan ik donderdagochtend de router omhangen en de kastjes bij de TV omgooien.
Ben heel benieuwd of de snelheid gewoon gelijk blijft, dus ik doe nog ff een speedtestje voordat Delta weg is
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
:strip_exif()/f/image/xE2TsxPZYtgFHNjGV06XRVta.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dde0QC4XgKlpFMo1idQROpVC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UtscmVtnaCGnXdPWGJQQfwz3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/baiW6MgS3MdAj1q623wlrhto.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IptSl0NUk7PXgx3GcjqazXev.png?f=user_large)