Tijdens de tuinverbouwing heb ik een gat in het terras gemaakt waar alle leidingen op uitkomen van water toevoer / tuin beregening / elektra. Vanuit een centraal punt wil ik dus de tuinverlichting en beregening gaan regelen. Ik wil hier ook de zwembad pomp in gaan zetten tijdens de zomers.
Gat is bijna 1m3 groot.
Hoe maken jullie zo'n technische ruimte?
Ik dacht een paar zakken cement als vloer en van betonplex de zijkanten en deksel (pir aan de onderkant voor wat geluidsdemping). Het is niet perfect volgens mij, maar als ik na een jaar of 5 betonplex moet vervangen vind ik dat ook wel prima. Wellicht een ventilatie sleuf om het vocht op de elektronische aansluitingen te minimaliseren en zoveel mogelijk met gietmoffen werken
Gat is bijna 1m3 groot.
Hoe maken jullie zo'n technische ruimte?
Ik dacht een paar zakken cement als vloer en van betonplex de zijkanten en deksel (pir aan de onderkant voor wat geluidsdemping). Het is niet perfect volgens mij, maar als ik na een jaar of 5 betonplex moet vervangen vind ik dat ook wel prima. Wellicht een ventilatie sleuf om het vocht op de elektronische aansluitingen te minimaliseren en zoveel mogelijk met gietmoffen werken