Ik ben een carport aan het opknappen. Hij wordt binnenkort opnieuw bekleed met Zweeds rabat.
:strip_exif()/f/image/aG0eSjAXofn43stIrVuOwg0K.jpg?f=fotoalbum_large)
Waar het eerst een gewone overkapping was, waar je tegen de dakpannen aankeek van binnenuit, heb ik er nu een zoldertje ingemaakt. 10 balken daarvoor gebruikt. Daarbovenop multiplex platen
:strip_exif()/f/image/z5nZHJzYKz6naR4illh3wrmK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r2yiOBpnB4pZYZHHXM8X8KOo.jpg?f=fotoalbum_large)
Op het zoldertje kun je nauwelijks staan, maar ik moet echt kruipen omdat die hanenbalk (of trekbalk) in de weg zit.
:strip_exif()/f/image/FK6i8OuvMvlwO1BWvkNEajPk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AfQG2cYDMCZhLEZoRkg7og7l.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoals het gebouwtje was hadden de trekbalken duidelijk een functie. Maar nu ik de 10 balken voor de vloer heb bevestigd, kunnen de wanden (en daardoor het dak, denk ik) niet meer naar buiten gedrukt worden.
Zou ik de hanenbalk weg kunnen halen? Of in ieder geval een flink stuk hoger zetten, zodat ik niet steeds m'n kop stoot?
:strip_exif()/f/image/aG0eSjAXofn43stIrVuOwg0K.jpg?f=fotoalbum_large)
Waar het eerst een gewone overkapping was, waar je tegen de dakpannen aankeek van binnenuit, heb ik er nu een zoldertje ingemaakt. 10 balken daarvoor gebruikt. Daarbovenop multiplex platen
:strip_exif()/f/image/z5nZHJzYKz6naR4illh3wrmK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r2yiOBpnB4pZYZHHXM8X8KOo.jpg?f=fotoalbum_large)
Op het zoldertje kun je nauwelijks staan, maar ik moet echt kruipen omdat die hanenbalk (of trekbalk) in de weg zit.
:strip_exif()/f/image/FK6i8OuvMvlwO1BWvkNEajPk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AfQG2cYDMCZhLEZoRkg7og7l.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoals het gebouwtje was hadden de trekbalken duidelijk een functie. Maar nu ik de 10 balken voor de vloer heb bevestigd, kunnen de wanden (en daardoor het dak, denk ik) niet meer naar buiten gedrukt worden.
Zou ik de hanenbalk weg kunnen halen? Of in ieder geval een flink stuk hoger zetten, zodat ik niet steeds m'n kop stoot?