Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Battlefield 6, Call of Duty Warzone, World of Warcraft, Forza Horizon, Assetto Corsa, GTA. Daarnaast wat video en fotobewerking. Ik heb een uitvoering: LG UltraWide 34U650A-B Zwart monitor (3440x1440@100hz) en wil graag games op hoge settings kunnen spelen met een beetje een fatsoenlijke framerate, al weet ik niet of dat haalbaar is voor dit budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1TB m2 ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar ik hou wel van een beetje harmonie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een jaar of 8 geleden dat ik voor het laatst hardware heb gekocht, en die hardware is toen al in een bestaande kast gegaan. Ik wil nu iets nieuws en het mag er wel netjes uitzien. Ik hecht wel waarde aan nette cable management een een leuke display van de setup.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, dus waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje gemaakt, en graag hoor ik of er dingen beter kunnen. Ook op esthetisch gebied ben ik er nog niet over uit. Er zijn tegenwoordig veel leuke kasten.
Ik heb voor een AIO gekozen omdat ik dat netter en ruimtelijker vind ogen dan zo'n gigantisch koelblok. Deze specifieke AIO heb ik vooral gekozen omdat de slangen netjes weggewerkt worden: ze lopen direct omhoog en langs de radiator. Hoewel ik nu voor RGB-fans heb gekozen, vind ik RGB eigenlijk niet belangrijk; ik zet het hooguit gedimd wit aan voor wat subtiele verlichting. Voor de verticale GPU-mount heb ik gekozen omdat grote kaarten vaak wat gaan doorhangen, ook met een steuntje aan één kant. Uiteindelijk wil ik gewoon een nette, strakke build. Wat de kast betreft sta ik open voor suggesties.
Gamen. Battlefield 6, Call of Duty Warzone, World of Warcraft, Forza Horizon, Assetto Corsa, GTA. Daarnaast wat video en fotobewerking. Ik heb een uitvoering: LG UltraWide 34U650A-B Zwart monitor (3440x1440@100hz) en wil graag games op hoge settings kunnen spelen met een beetje een fatsoenlijke framerate, al weet ik niet of dat haalbaar is voor dit budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1TB m2 ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar ik hou wel van een beetje harmonie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een jaar of 8 geleden dat ik voor het laatst hardware heb gekocht, en die hardware is toen al in een bestaande kast gegaan. Ik wil nu iets nieuws en het mag er wel netjes uitzien. Ik hecht wel waarde aan nette cable management een een leuke display van de setup.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, dus waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje gemaakt, en graag hoor ik of er dingen beter kunnen. Ook op esthetisch gebied ben ik er nog niet over uit. Er zijn tegenwoordig veel leuke kasten.
Ik heb voor een AIO gekozen omdat ik dat netter en ruimtelijker vind ogen dan zo'n gigantisch koelblok. Deze specifieke AIO heb ik vooral gekozen omdat de slangen netjes weggewerkt worden: ze lopen direct omhoog en langs de radiator. Hoewel ik nu voor RGB-fans heb gekozen, vind ik RGB eigenlijk niet belangrijk; ik zet het hooguit gedimd wit aan voor wat subtiele verlichting. Voor de verticale GPU-mount heb ik gekozen omdat grote kaarten vaak wat gaan doorhangen, ook met een steuntje aan één kant. Uiteindelijk wil ik gewoon een nette, strakke build. Wat de kast betreft sta ik open voor suggesties.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 269,99 | € 269,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 9070 XT OC | € 914,99 | € 914,99 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic Mini V2 Black | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Casemodding | Lian Li Vertical GPU Bracket Kit V4 | € 61,82 | € 61,82 |
| 1 | Waterkoeling | Lian Li HydroShift II LCD-S 360 Fanless Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Case fans | Phanteks M25G2-120, Regular, D-RGB, Zwart, 3 stuks, 120mm | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Case fans | Phanteks M25G2-120, Regular, D-RGB, Zwart, per stuk, 120mm | € 11,99 | € 11,99 |
| 1 | Case fans | Phanteks M25G2-120, Reverse, D-RGB, Zwart, 3 stuks, 120mm | € 29,90 | € 29,90 |
| 2 | Case fans | Phanteks M25G2-120, Reverse, D-RGB, Zwart, per stuk, 120mm | € 11,99 | € 23,98 |
| 1 | Geheugen intern | Klevv Cras V RGB KD5AGU880-64A320G | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold Core | € 89,58 | € 89,58 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 259,- | € 259,- |
| Totaal | € 2.537,15 | |||
[ Voor 6% gewijzigd door Falqoon op 28-09-2026 20:54 ]