Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Je bent sowieso al goedkoper uit als je niet bij Dell koopt
Ja je kunt ook geen laptop kopen, spaart geld uit he 
Dell vindt ik over het algemeen met laptops niet duur voor de kwaliteit die ze bieden.
Dell vindt ik over het algemeen met laptops niet duur voor de kwaliteit die ze bieden.
Je hebt ook een engelse site, waar je het type laptop kan invoeren, en dan hebben zij geschikt geheugen daar voor.
Link weet ik even zo niet.
Maarja, wel hogere verzendkosten enz ( nog steeds lager dan een Dell module )
Als je het via een winkel koopt is het altijd een gok!
Link weet ik even zo niet.
Maarja, wel hogere verzendkosten enz ( nog steeds lager dan een Dell module )
American Express vraagbaak
neem gewoon je laptop dan mee en test het meteen uit. heb ik ook gedaan. no problem...Op zaterdag 22 september 2001 14:34 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
DIT is niet NIEUW. Als je DELL belt om te vragen of dat kan, dan zeggen ze " koop gewoon oem mem, is veel cheaper en werkt prima". Dus het wile bestond al, helaas.. search helpt ook wel es tegen rondere wielen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
alle modernere laptops (PII and up) gebruiken gewoon dezelfde dimmetjes.. zijn wel specicale laptop SODIMM, dus anders dan desktopgeheugen, maar afgezien van PC66, PC100, en PC133 zijn die laptop dingen gewoon allemaal met elkaar compatible.
In mijn Latitude CPi A zitten nu 2 128 meg SODIMMs, eentje PC66 CAS2 van micron, en een merkloze PC100 CAS3.. werkt perfekt. Die 2e 128 meg dimm heeft me ik meen 155 piek gekost oid, in de tijd dat gewoon geheugen ook nog 100 piek was voor 128 meg.
In mijn Latitude CPi A zitten nu 2 128 meg SODIMMs, eentje PC66 CAS2 van micron, en een merkloze PC100 CAS3.. werkt perfekt. Die 2e 128 meg dimm heeft me ik meen 155 piek gekost oid, in de tijd dat gewoon geheugen ook nog 100 piek was voor 128 meg.
Pagina: 1