Vraag
Alle reacties
[ Voor 6% gewijzigd door Wilke op 27-09-2026 19:33 ]
Maar het is wat het is. Ik zou idd iets met aluminium doen.
/edit
Ah wacht je hebt een zichtbare blende die in zijn geheel doorloopt… Dan is een grotere of hogere vaatwasser geen oplossing.
Gaat je vaatwasser toevallig automatisch open na afloop van het programma?
[ Voor 87% gewijzigd door FreakNL op 27-09-2026 19:27 ]
Dat betekend dus ook dat ze de situatie moeten gaan verbeteren ipv slechts repareren, want dan ben je weer terug bij af.
Dus hele verhaal daar voorleggen, en kijken met welk verbetervoorstel ze komen.
Hier moet alle shit staan die ik heb.
Alle oplossingen met het keukenblad afdekken met een profiel etc. zullen zeker wat doen, maar na verloop van tijd is stoom voor alle verbindingen rondom het aanrechtblad niet goed.
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
In dit geval hadden ze bij de bosch/siemens vaatwasser de juiste maatregelen moeten nemen die notabene bij de vaatwasser zijn meegeleverd.
Ik hoop voor je dat het geen beunhazen zijn die de vaatwasser pootjes met schroeven hebben vastgezet aan je vloer. Ik zie dat gepruts echt vaak
P.S. het lijkt een Bosch SMV4 machine omdat de bestkla mist.
[ Voor 14% gewijzigd door DJMaze op 27-09-2026 21:40 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Een transparante sticker en rvs zijstrips. De strips zitten standaard bij Exclusive machines of kunnen los besteld worden.MICO007 schreef op zondag 27 september 2026 @ 21:41:
@DJMaze wat zijn volgens jou de juiste maatregelen die bij Bosch zouden zijn bijgeleverd?
De blende moet ofwel volledig watervast verlijmd worden (wat erg lastig is als de ondergrond spaanplaat of MDF is), ofwel uitgevoerd in vol kunststof of gespoten/gepoedercoat metaal.
Nothing is a problem once you've debugged the code
Alleen de onderkant van dat aanrecht lijkt niet watervast. Op jouw foto zal het aanrecht dan delamineren.Wilke schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:23:
Daar kan het best een (roestvast of gelakt) stalen danwel aluminium L-profiel tussen geplaatst worden, zoiets (het zwarte deel midden in):
[Afbeelding]
Ja, ik ben bang dat je daar een punt hebt. In elk geval gaat deze vaatwasser niet vanzelf open, wat waarschijnlijk helpt. Het gaat in elk geval al een jaar of 6 goed, voor wat dat waard is.DJMaze schreef op zondag 27 september 2026 @ 21:54:
Alleen de onderkant van dat aanrecht lijkt niet watervast. Op jouw foto zal het aanrecht dan delamineren.
[ Voor 9% gewijzigd door Wilke op 27-09-2026 22:00 ]
Dus een nieuwe blend van aluminium in dezelfde kleur zou garantie moeten zijn bij je leverancier
:strip_exif()/f/image/eKRV7InTNn1ueXJ64wneQ5Cl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ziPfhPjMJkLh8CUxDwluNiQ4.jpg?f=fotoalbum_large)