Ik heb een MSI K7T Turbo (ms-6330) met een amd 800Mhz. Daar zit een cd bij met drivers en andere soft-ware. Nu staat daar ook bios live up-date bij. Dat heb ik gewoon aan geklikt en toen ging die naar de site van msi live update. Toen moest ik eerst iets down-loaden wat het up-date proces begeleid ofzo( ik weet het niet precies vandaar ofzo). Daarna kwam er de melding dat ik versie 2.5 heb en dat de nieuwere versie 2.9 is. Vervolgens kon ik op eigenrisico die driver versie 2.9 down-loaden en uitvoeren. Er stond expliciet bij dat het op eigenricico is. Zo gezegt zo gedaan van alles heen en weer. Toen ging die iets leegmaken en verifiëren ( iets van block....) daarna vanzelf opnieuw opstarten en de cmos in de default setting. Nu zie ik ook bovenin als ik mijn pc opstart v2.9 staan. Dus het is vernieuwd?
Heb ik nu gaflashed?
Want ik lees geregeld over flashen dat je eerst iets op floppy moet zetten dan booten daarmee en nog wat. Het klinkt allemaal zeer gevaarlijk omdat als iets zou mislukken je dan weer de batterij eruit moet halen etc, etc.
Als ik het helemaal verkeert heb mag je het ook zeggen hoor.
Als ik dus geflashed heb kan ik nu dan ook een snelle cpu dan 1400 erin zetten?
Cu firemen
voor de rest van mijn pc zie mijn site
Heb ik nu gaflashed?
Want ik lees geregeld over flashen dat je eerst iets op floppy moet zetten dan booten daarmee en nog wat. Het klinkt allemaal zeer gevaarlijk omdat als iets zou mislukken je dan weer de batterij eruit moet halen etc, etc.
Als ik het helemaal verkeert heb mag je het ook zeggen hoor.
Als ik dus geflashed heb kan ik nu dan ook een snelle cpu dan 1400 erin zetten?
Cu firemen
voor de rest van mijn pc zie mijn site
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)