Heb ik nu geflashed?

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T Turbo (ms-6330) met een amd 800Mhz. Daar zit een cd bij met drivers en andere soft-ware. Nu staat daar ook bios live up-date bij. Dat heb ik gewoon aan geklikt en toen ging die naar de site van msi live update. Toen moest ik eerst iets down-loaden wat het up-date proces begeleid ofzo( ik weet het niet precies vandaar ofzo). Daarna kwam er de melding dat ik versie 2.5 heb en dat de nieuwere versie 2.9 is. Vervolgens kon ik op eigenrisico die driver versie 2.9 down-loaden en uitvoeren. Er stond expliciet bij dat het op eigenricico is. Zo gezegt zo gedaan van alles heen en weer. Toen ging die iets leegmaken en verifiëren ( iets van block....) daarna vanzelf opnieuw opstarten en de cmos in de default setting. Nu zie ik ook bovenin als ik mijn pc opstart v2.9 staan. Dus het is vernieuwd?

Heb ik nu gaflashed?

Want ik lees geregeld over flashen dat je eerst iets op floppy moet zetten dan booten daarmee en nog wat. Het klinkt allemaal zeer gevaarlijk omdat als iets zou mislukken je dan weer de batterij eruit moet halen etc, etc.

Als ik het helemaal verkeert heb mag je het ook zeggen hoor.

Als ik dus geflashed heb kan ik nu dan ook een snelle cpu dan 1400 erin zetten?

Cu firemen

voor de rest van mijn pc zie mijn site

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ja je hebt geflashd :)
via dos doe ik het ook nog, maar dat is niet meer nodig tegenwoordig met de live-update :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Wel grappig dat het flashen tegenwoordig zo makkelijk is dat mensen die het zomaar doen en niet helemaal 100% weten wat het risico is dus de PC zouden kunnen vergallen.

In deze situatie, ja, je hebt geflashed en met succes!

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
lucky Tbird, een beetje gokken mag toch wel?

Ik wil mijn systeem gewoon up to date hebben en dat is aardig gelukt. En ik heb weer wat geleerd. *D

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Gisteren had ik dus minder succes: vrij oud bordje, ik flashen (acer geval progje) leek goed te gaan, hij erna rebooten:

Zwart scherm, ik hoor 'm wel posten, maar opstarten van flop haalt ie al niet meer.

:(

Verwijderd

Kun je toch zien als je je computer opstart welke versie je hebt ;).
Pagina: 1