• Boompje1
  • Registratie: September 2026
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cw5UIyKii5bb0W6wePtoDpBIngk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwiOU9U84BFPQsllyc2K81Hd.png?f=fotoalbum_large

Dit topic is bedoeld om via QR-code digitale zegels uit te wisselen voor de messen & bestek actie van JUMBO 2026

De actie is gestart op 23 september 2026. Sparen kan t/m dinsdag 5 januari 2027. Inwisselen kan t/m dinsdag 19 januari 2027.
Hoe werkt het?
Voor de vrager:
  • Post je QR-code van je Jumbo app in dit topic en geef aan hoeveel zegels je nodig hebt voor een volle kaart.
  • Anderen kunnen je dan digitale zegels sturen.
  • Zodra je zegels ontvangen hebt, wijzig dan je post en geef aan hoeveel je er nog mist.
  • Zodra je digitale spaarkaart vol is, verwijder je de QR code uit je post. Hierdoor worden volgende zegels aan de volgende persoon in de wachtrij gegeven.
  • Eventueel teveel ontvangen zegels schuif je door naar de volgende persoon die nog zegels zoekt.
  • Wanneer je nog een kaart met zegels wilt vullen zet je jouw gegevens onderaan in het topic. Ook dan mag je weer voor één kaart zegels vragen.
  • Je mag zo vaak een ronde meedoen als nodig is. Wel iedere keer met maar één kaart (40 zegels) tegelijkertijd en daarna weer onderaan beginnen. Dat is wel zo netjes ;)
Voor de aanbieder:
  • Om de uitwisseling eerlijk en op volgorde te laten verlopen, doen we dit van boven naar beneden in het topic.

• Boompje1
  • Registratie: September 2026
  • Nu online
Ik wil voor mijn zoon graag een mooie messenset bij elkaar sparen. De actie is net begonnen dus ik zoek 40 zegels voor een volle kaart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5zW0P74WV9DQfnzRFm15MpVj8Gk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5IehxMmhHDohWA44CUTP0Mgc.png?f=fotoalbum_large

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:17

ManiacsHouse

Scheisse!

Boompje1 schreef op zondag 27 september 2026 @ 09:39:
Ik wil voor mijn zoon graag een mooie messenset bij elkaar sparen. De actie is net begonnen dus ik zoek 40 zegels voor een volle kaart.

[Afbeelding]
Als goed is heb je er 4 ontvangen. Meer had ik er (nog) niet. :)

[ Voor 77% gewijzigd door ManiacsHouse op 27-09-2026 10:16 ]