Geluid zonder geluid zeg maar

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Vraag

• Blinders
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:12
Ik zoek een?
Ultrasoon speaker

Wat is je budget?
Onbekend

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om .....

Podcasts luisteren

Wat heb je zelf al gevonden?
ultrasoon speaker op fruugo, en op eBay

Welke vragen heb je hier nog over?

Iemand hier ervaring mee? Hoort echt niemand anders iets als je je goed richt? Ik zit namelijk in de buurt van andere collega’s die ik niet wil storen.

Of heeft iemand anders een idee hoe dit op te lossen. Oortjes kan natuurlijk ook niet op kantoor
edit:
Opmaak van de vragen minder schreeuwerig gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 25-09-2026 23:36 ]

Alle reacties

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Oortjes kan natuurlijk ook niet op kantoor
Waarom niet? Moet je te allen tijde beschikbaar zijn voor je collega's? Kun je dan niet één oortje indoen, of "transparante" oortjes of een open koptelefoon opdoen zodat je je omgeving nog kunt horen?

Bedoel je verder niet een directionele speaker? Ultrasoon is nogal onhoorbaar.

[ Voor 67% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2026 21:08 ]

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
zet gewoon een standaard active noise cancelling headphone op als je ongestoord wilt werken met een muziekje? ben je ook meteen alle zuchtjes, schuivende stoelen en de brommende airco op de achtergrond kwijt. waarom zou dat niet kunnen op kantoor? je bent daar toch om werk te verzetten, als dat met een muziekje beter gaat en je actief laat merken dat je je buren wilt ontzien in het delen van je herrie (door die headphones op te zetten), lekker doen toch.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bone conducting headphones is je toverwoord. Zijn er zat. Werkt goed.
Verwacht geen zware bassen maar verder hoort niemand het behalve jij.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Blinders op Tweakers verwachten we wel dat je duidelijk zichtbaar laat zien wat je hebt gevonden en dat je je goed ingelezen hebt. Nu blijft je vraag vooral een vage omschrijving van wensen en 'wat moet ik kopen', met zeer weinig eigen inzet.

Ik sluit nu je topic en als je een uitgebreider opzetje hebt gemaakt om je topicstart te verbeteren, mag je me een bericht sturen. Dan heropen ik je topic, zodat je je vraag kunt aanvullen.

Dit doen we niet om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat vraag en antwoord van hogere kwaliteit blijven, zodat je medeforumgebruikers jouw wensen beter begrijpen en jij daardoor betere antwoorden krijgt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.