Mijn vraag
- Wat is doorgaans de kosten voor het vervangen van de dakbedekking en timmerwerk van een tuinschuur van 6m2? Zie foto's.
Regenwater voert niet af, mogelijk ook verstopt. Daarnaast houten dakplaten van binnen volledig beschimmeld (bij aankoop huis al schimmel etc) Ik vermoed dat er ook zelfs een wespennest zit, aangezien er steeds wespen rondom bij de ingang boven van het hemelwaterafvoer naar toe vliegen.
Heb nu 1-2 offertes gekregen, maar liggen enorm uit elkaar.
Eentje geeft alleenaan nieuw hout + dakbdekking (verder geen specificatie) tussen 820-900 euro (wel erg goedkoop lijkt me?)
De andere offerte geeft aan 3200 ex btw: oude dak slopen, afval weg brengen, nieuwe dak timmeren, nieuwe EPDM lijmen
Hoor graag tips/adviezen om wat wijzer te worden om een goede keuze te maken.
:strip_exif()/f/image/6aPwxdKtygYqe4IEHjA4J24F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jz5Wcnzgm9EjF38QqweYhDsN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/swYldUOFnYsNp0ch6mkowcfy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yAKw7QdkAqnw0l8I4XldIwFh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/utV56ryfWk7LNXzJf6b6wQ2t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ufys0vpcIQJXWixNKhAdZCao.jpg?f=fotoalbum_large)
- Wat is doorgaans de kosten voor het vervangen van de dakbedekking en timmerwerk van een tuinschuur van 6m2? Zie foto's.
Regenwater voert niet af, mogelijk ook verstopt. Daarnaast houten dakplaten van binnen volledig beschimmeld (bij aankoop huis al schimmel etc) Ik vermoed dat er ook zelfs een wespennest zit, aangezien er steeds wespen rondom bij de ingang boven van het hemelwaterafvoer naar toe vliegen.
Heb nu 1-2 offertes gekregen, maar liggen enorm uit elkaar.
Eentje geeft alleenaan nieuw hout + dakbdekking (verder geen specificatie) tussen 820-900 euro (wel erg goedkoop lijkt me?)
De andere offerte geeft aan 3200 ex btw: oude dak slopen, afval weg brengen, nieuwe dak timmeren, nieuwe EPDM lijmen
Hoor graag tips/adviezen om wat wijzer te worden om een goede keuze te maken.
:strip_exif()/f/image/6aPwxdKtygYqe4IEHjA4J24F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jz5Wcnzgm9EjF38QqweYhDsN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/swYldUOFnYsNp0ch6mkowcfy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yAKw7QdkAqnw0l8I4XldIwFh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/utV56ryfWk7LNXzJf6b6wQ2t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ufys0vpcIQJXWixNKhAdZCao.jpg?f=fotoalbum_large)