"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Kabels werken perfect, maar het is een kleine moeite en beter voor de budget om die dingen zelf te rounden...
Verwijderd
die dingen zijn zwaar handing een maat van heeft ze ook. heeft de hele case van de binnen kant incl die cables met blackverf gespoten blacklight er en whopa das pas modden 
trouwens gewoon bestellen, die dingen zijn zuper goed.
trouwens gewoon bestellen, die dingen zijn zuper goed.
Ik heb ze ook zelf gesneden, maar ben toch ook van plan om zukkes te bestellen, die zijn zo mooi met dat zwarte er omheen en die van mij zijn gewoon saai grijs met spiral-wrap en tape
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
maar meestal wel lelijkerOp zaterdag 22 september 2001 13:24 schreef Escobar het volgende:
Kabels werken perfect, maar het is een kleine moeite en beter voor de budget om die dingen zelf te rounden...
Snijden, bijelkaar doen en dan ZWART krimpkousOp zaterdag 22 september 2001 14:47 schreef Demoniac het volgende:
Ik heb ze ook zelf gesneden, maar ben toch ook van plan om zukkes te bestellen, die zijn zo mooi met dat zwarte er omheen en die van mij zijn gewoon saai grijs met spiral-wrap en tape
moet je voor de lol met je ata 100 kabels doenOp zaterdag 22 september 2001 17:30 schreef Mathizsias het volgende:
[..]
Snijden, bijelkaar doen en dan ZWART krimpkous( Wel minder mooi maar wel een MOD-gevoel
)
kijken of je er dan nog zo over denkt
EPC Debian Gnu Linux
Verwijderd
Ikzelf heb ze ook besteld, maar niet bij de OC-shop.
Ik heb ze op www.ledos.nl/pc-factory gehaald en tegelijk ook een gerounde FDD-kabel erbij, als we dan toch bezig zijn
Ze zijn hier geloof ik ook wat cheaper.
Ik heb ze op www.ledos.nl/pc-factory gehaald en tegelijk ook een gerounde FDD-kabel erbij, als we dan toch bezig zijn
Bedankt voor de tip daar ff kijkenOp zaterdag 22 september 2001 17:45 schreef Penaa het volgende:
Ikzelf heb ze ook besteld, maar niet bij de OC-shop.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Pagina: 1