ophanging is geen probleem ... je kast heeft meerdere gaatjes waar je schroefjes kan indraaien om je moederbord op voldoende afstand van de kast zelf te houden (ivm kortsluiting). Alleen ... ga je voor je keyboard een gat in je kast zagen ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ik kreeg bij mijn A-open HX-08 bigtower een aansluiting voor atx en voor at. Ook zat er een ander klepje bij die je er zo in kon schuiven, dus bij de A-open kasten kan het heel goed.Op zaterdag 22 september 2001 13:17 schreef JaJoah het volgende:
ophanging is geen probleem ... je kast heeft meerdere gaatjes waar je schroefjes kan indraaien om je moederbord op voldoende afstand van de kast zelf te houden (ivm kortsluiting). Alleen ... ga je voor je keyboard een gat in je kast zagen ?
Whahaha... dat heb ik dus gedaanOp zaterdag 22 september 2001 13:17 schreef JaJoah het volgende:
Een baby AT boardje in een ATX bigtower, en in het plaatje voor mn keyboard een stukkie uitgezaagd