ik zit met een probleempje.
'k heb momenteel ADSL en een analoge telefoonlijn. bij de meterkast zit de inkomende lijn, met daaran een splitter. 1 draad gaat via de huiskamer, onderweg zitten daar 2 telefoons aan, naar boven waar ik wil telewerken. nog 1 lijn gaat naar boven, naar de alcatel modem.
Nu wil ik gaan telewerken, wat betekend da'k overstap naar ISDN omdat je dan 1 lijn kunt reserveren voor de zaak.
Ik wil niet nog een draad naar boven trekken.
hierover heb ik een paar vragen:
1) moet er nu een andere splitter komen?
2) de lijn naar de kamer en naar boven is 4aderig. kun je uit een webfox of zoiets (zo niet, wat dan?) 2 draden voor beneden houden wat dan prive is?
3) kan kan op de 2 overgebleven draden de lijn voor de zaak worden aangesloten?
4) zou ik met die adsl lijn kunnen inloggen op het intranet van de zaak?
alvast bedankt!
'k heb momenteel ADSL en een analoge telefoonlijn. bij de meterkast zit de inkomende lijn, met daaran een splitter. 1 draad gaat via de huiskamer, onderweg zitten daar 2 telefoons aan, naar boven waar ik wil telewerken. nog 1 lijn gaat naar boven, naar de alcatel modem.
Nu wil ik gaan telewerken, wat betekend da'k overstap naar ISDN omdat je dan 1 lijn kunt reserveren voor de zaak.
Ik wil niet nog een draad naar boven trekken.
hierover heb ik een paar vragen:
1) moet er nu een andere splitter komen?
2) de lijn naar de kamer en naar boven is 4aderig. kun je uit een webfox of zoiets (zo niet, wat dan?) 2 draden voor beneden houden wat dan prive is?
3) kan kan op de 2 overgebleven draden de lijn voor de zaak worden aangesloten?
4) zou ik met die adsl lijn kunnen inloggen op het intranet van de zaak?
alvast bedankt!