boselifstyle systeem en kopellen aan telenetbox

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Marcella4
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 06:05
Mijn vraag
...Kan je een ' oude ' bose lifestyle ( model nog met de cd lader voor 6 cd's ) ik denk lifestyle 10 of 20 nog koppelen met een telenet box ? Nu hadden we 2 boxen van telenet, 1 digicorder waar we tv mee keken en een tweede digibox waar we radio mee beluisterde. Dit was verbonden met onze bose zodanig dat we dus nog radio konden beluisteren beneden en boven , gebruik makende van de afstandsbediening van bose ( zonder dat de tv op moest staan). Nu met de nieuwe box vragen we ons af hoe we dat nog gaan kunnen. Gaan we raad vragen in de gespedialiseerde winkels zeggen die koop iets totaal nieuw. Nu daar hebben we niet echt zin. Ons systeem bestond uit bose gekoppeld met telenet vr radio en ne bluesound waar we al onze cd's hebben op gezet. We zouden zeer graag nog gebruik kunnen maken van die bose en de boxen overal in huis. Iemand een ideetje? :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hvbsbw9uMXNfK8NMa9KS_FopET8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QIzn9kx8xclsZzeK5xb27EL9.png?f=user_large
Als je op de achterkant van deze box kijkt zie je twee Audio uitgangen. Een 3.5mm jack en een optische uitgang. Een van die twee (de jack is waarschijnlijk de makkelijkste) verbinden met een ingang op je Bose apparaat moet werken, maar het is wel de vraag of je dan een beetje normaal geluidsniveau hierop krijgt. Wat dat betreft is de optische uitgang beter, maar dat moet je ongetwijfeld omzetten naar 2x tulp (met een actieve converter) om dat aan te kunnen sluiten.