Ik ben nu al 1 week aan het rommelen, om het voor elkaar te krijgen, ik heb van alles geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Ik heb het al aan een paar mensen gevraagd die het wel voor elkar hebben gekregen, maar deze konden mijn helaas ook niet verder helpen.
De foutmelding is als volgt:
Dit is wat er op regel 38 staat
Het dlltje zit in de goede directory, als ik de pagina ook opvraag en winamp staat aan dan veranderd de playlist en krijgt 2nummers, 1 - Winamp en 2- Embedding, verder kan hij deze nummers niet lezen.
PHP is goed geínstalleerd heb ik al getest in IIS en in Apache dat is in iig niet het probleem. (Ik laat er ook maar eentje tegelijk draaien)
Ik heb de files hier neergezet :
[url=http:\\home.hccnet.nl\m.g.a.maas\desktop.rar]desktop.rar [/url]
Hopelijk kan hier iemand mij helpen, want ik heb geen idee waar het nog aan kan liggen
Ik heb :
Win2k Pro NL (IIS5 en Apache)
Winamp V2.76
//EDIT
FF linkje aangepast, waarom werkt ie nou niet
Ik heb het al aan een paar mensen gevraagd die het wel voor elkar hebben gekregen, maar deze konden mijn helaas ook niet verder helpen.
De foutmelding is als volgt:
code:
1
| Fatal error: NULL pointer exception in c:\program files\apache group\apache\htdocs\desktop\index.php on line 38 |
Dit is wat er op regel 38 staat
code:
1
| $track = $winamp->CurrentSongTitle; |
Het dlltje zit in de goede directory, als ik de pagina ook opvraag en winamp staat aan dan veranderd de playlist en krijgt 2nummers, 1 - Winamp en 2- Embedding, verder kan hij deze nummers niet lezen.
PHP is goed geínstalleerd heb ik al getest in IIS en in Apache dat is in iig niet het probleem. (Ik laat er ook maar eentje tegelijk draaien)
Ik heb de files hier neergezet :
[url=http:\\home.hccnet.nl\m.g.a.maas\desktop.rar]desktop.rar [/url]
Hopelijk kan hier iemand mij helpen, want ik heb geen idee waar het nog aan kan liggen
Ik heb :
Win2k Pro NL (IIS5 en Apache)
Winamp V2.76
//EDIT
FF linkje aangepast, waarom werkt ie nou niet
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!