Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Vraag
Beste antwoord (via robbinonline op 23-09-2026 11:38)
Volgens mij is het al allemaal gezegd zo
Het is inderdaad iets dat we doen bij met name langere berichten, of nieuws dat wat minder chronologisch is en veel achtergrondkennis nodig heeft. We zijn onderling nog aan het afwegen wanneer en in welke vorm dit het beste werkt (we houden 250 woorden aan als vuistregel), maar ik ben net als @rens-br blij dat je ze kunt waarderen!
Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?
Alle reacties
.plan: We gaan experimenteren met nu en dan korte nieuwsberichten
Dit is sinds een tijdje bij meer nieuws het geval.
Dit is sinds een tijdje bij meer nieuws het geval.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
@robbinonline ik verhuis je topic even naar de GR, aangezien dit een reactie dingetje is.
@Yorinn dat artikel wat jij linkt en het blauwe vak met de samenvatting hebben volgens mij niks met elkaar te maken. De artikelen waar jouw link mee te maken hebben zijn bijv. nieuws: Microsoft gaat hackersgroepen naar weersomstandigheden vernoemen.
Dat blauwe vak is weer iets anders, zie ook: TijsZonderH in "UX van 'extra informatie' callouts". Dus @robbinonline fijn dat je het waardeert!
@Yorinn dat artikel wat jij linkt en het blauwe vak met de samenvatting hebben volgens mij niks met elkaar te maken. De artikelen waar jouw link mee te maken hebben zijn bijv. nieuws: Microsoft gaat hackersgroepen naar weersomstandigheden vernoemen.
Dat blauwe vak is weer iets anders, zie ook: TijsZonderH in "UX van 'extra informatie' callouts". Dus @robbinonline fijn dat je het waardeert!
Volgens mij is het al allemaal gezegd zo
Het is inderdaad iets dat we doen bij met name langere berichten, of nieuws dat wat minder chronologisch is en veel achtergrondkennis nodig heeft. We zijn onderling nog aan het afwegen wanneer en in welke vorm dit het beste werkt (we houden 250 woorden aan als vuistregel), maar ik ben net als @rens-br blij dat je ze kunt waarderen!
Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?
/f/image/TSdJqZ7ZfalHEX2WHDOuCfxy.png?f=fotoalbum_large)