PostNL levering blijft in een loop hangen.

Pagina: 1
Acties:

• anothergenius
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:17
Hallo tweakers,

Ik heb een iPhone 18 pro besteld op 12 september, deze zou op release worden geleverd.

Helaas heb ik nog niets in ontvangst mogen nemen omdat er wat fout gaat bij PostNL.

Ik kreeg netjes een mail en melding in de app dat de zending op 18 september geleverd zou worden, tussen 13:30 en 15:30.
Die zelfde dag ben ik in de ochtend naar de supermarkt geweest en nog wat andere dingetjes zodat ik tussen 13:30 en 15:30 altijd thuis zou zijn.

Opeens om 10:07 staat de pakketbezorger voor mijn deur ik was niet thuis, vreemd heeft zich niet aan de tijd gehouden? Prima, dan haal ik het wel op bij een PostNL pakketpunt.
Vanaf nu word het vreemd. Die zelfde avond gaat het pakket terug naar het depot en de volgende dag neemt de bezorger het mee voor het pakketpunt.

Helaas pakketpunt vol, en vanaf daar blijft mijn pakket in een "loop" hangen geen status updates meer en er staat alleen "Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen." Dit staat nu al 3 dagen zo, eronder staat "Bezorgtijd is vandaag", en na een uur of 17:00 verspringt deze nu al 3 dagen naar "Bezorgtijd is morgen tussen 00:00 en 23:59"

Contact opgenomen met PostNL en hun ook tegen hun verteld het pakket is nooit meer terug gekomen op het depot, ze gingen mee kijken en ze lieten al doorschemeren dat het pakket nergens te traceren was en vergeten is te scannen.

Naar de aanbieder geweest waar ik de telefoon heb gekocht, een brief gekregen voor vermissing op te geven.

Maar nu moet ik dus het onderzoek afwachten tot dat ik een nieuw toestel geleverd krijg?
Het huidige toestel wat naar mij verzonden is hebben ze laten blokkeren.

Ik vroeg dus ook kunnen jullie mij geen nieuwe toesturen, maar dat kon niet ik moet eerst het onderzoek afwachten, mij werd verteld dat het 30 tot 60 dagen kon duren omdat het om een duurder product ging. Beetje scheef ik pre-order iets om het op release te krijgen maar moet nu lange tijd wachten?

Het huidige toestel is toch al geblokkeerd daar kan ik nu toch niets meer mee.

Moet ik nu serieus het hele onderzoek afwachten? Of kan ik als nog vragen om een nieuwe op te sturen. Als het nu om een paar euro ging prima maar het gaat hier om een flink bedrag.

Alvast bedankt!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Dat het bedrijf je vraagt even een week te wachten, dat vind ik terecht.

Maar 30 tot 60 dagen, belachelijk. Dat hun die tijd wachten op een onderzoek is hun probleem. Maar pakket is niet geleverd, dus jou afspraak met hun is niet voldaan.Dus ik neig naar ontbinden van de aankoop wegens het niet leveren en geld terug eisen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.