Vraag

• henkbac
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Hallo,

TLDR: ik zoek een behuizing zonder rgb en glas voor ongeveer dezelfde prijs als de bbg 1080p pc (54,90 euro momenteel).

Ik zit er aan te denken om het 1080p systeem uit de best-buy-guide te gaan bouwen. Van de glazen behuizing en de rgb verlichting die daar in zit word ik echter niet zo blij. Kan iemand me een behuizing aanraden die net zo goed is, en ook qua prijs vergelijkbaar (54,90 euro)? Ik ben aan het zoeken geweest, maar elke keer kom ik weer terecht op behuizingen met glazen panelen enzovoorts en ondertussen zie ik door de bomen het bos niet meer.

Bedankt

Alle reacties

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
  1. Waar staat TLDR voor?
  2. RGB verlichting moet je niet aansluiten/kan je uitschakelen.
  3. Zelf een kast zoeken die je mooi vindt.

Meer eigen initiatief zou wenselijk zijn.

• Romborum
  • Registratie: Oktober 2024
  • Nu online
categorie: Behuizingen

uitvoering: be quiet! Pure Base 501 Black is veel gekozen

[ Voor 26% gewijzigd door Romborum op 22-09-2026 17:42 ]

• henkbac
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
@jovadca zeg dan gewoon niets

@Romborum dank je wel, hier ga ik eens naar kijken

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Gezien het moederbord uit de 1080p BBG micro-ATX is, is de Chieftec Pro mini AZ-01B-OP een goede keuze. De hierboven aangeraden be quiet! behuizing neemt redelijk veel ruimte in.
Kan een voordeel zijn als je veel componenten wenst in te bouwen, maar voor het 1080p BBG systeem voldoet de Chieftec prima, al kan het verstandig zijn om één of twee ventilatoren toe te voegen. Standaard komt de kast met 1 ventilator, wat misschien een beetje krap is.

• Romborum
  • Registratie: Oktober 2024
  • Nu online
Klopt, maar in die bbg werd een atx kast gekozen

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
henkbac schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 17:55:
@jovadca zeg dan gewoon niets

Jammer dat je zo reageert.
  1. Zoekt op "pc kast zonder ruit" en je vindt genoeg pc kasten die aan jouw wens voldoet!
  2. RGB kan; of op het moederbord uitgeschakeld worden, of niet aangesloten worden.
Pagina: 1