Verplaatsbaar 1440p systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18:16
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, 1440p monitor heb ik al reeds aangeschaft (gebruik ik nu voor me laptop).
Games welke ik speel (of wil spelen) zijn momenteel Wardogs, Apex en WoW Forever

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2k. liefst minder :)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor AOC Q25G4SR Zwart, muis en toetsenbord.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande samengestelde lijst.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is volgens mij op het moment prijstechnisch de beste koop.
Zou het liefst een Nvidia videokaart willen (waarom? geen idee, gevoel denk ik? Omdat dit nu in me laptop zit en drivers updaten fijn werkt) maar vind het op het moment de meerprijs denk ik niet waard.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen vaste plek voor me pc. op het moment zet ik me laptop op de keukentafel incl. alle randapparatuur en berg ik dit weer op als ik klaar ben. Zou fijn zijn als het systeem niet te groot is (kast ben ik ook nog niet zeker van) en aardig stil. Vind een glazen paneel wel weer mooi om de cmponenten te kunnen zien.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Checken of er wat beter kan, advies over onderdelen? kan er ergens wat van de prijs af? past alles in elkaar? (volgens pcpartpicker wel)
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 7800X3D Tray€ 273,80€ 273,80
1MoederbordenMSI PRO B850M-P WIFI€ 151,99€ 151,99
1VideokaartenASRock AMD Radeon RX 9070 XT Challenger 16GB€ 819,-€ 819,-
1BehuizingenAntec FLUX M€ 64,38€ 64,38
1ProcessorkoelingArctic Freezer 36 A-RGB (Black)€ 29,95€ 29,95
1Geheugen internKlevv Cras V RGB KD5AGU880-64A320G€ 409,-€ 409,-
1VoedingenMSI MAG A850GL PCIE5 Zwart€ 94,99€ 94,99
1Interne ssd'sLexar NM790 (zonder heatsink) 2TB€ 265,-€ 265,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.108,11

[ Voor 11% gewijzigd door Kieft91 op 22-09-2026 13:20 ]

Alle reacties

• WetSocks
  • Registratie: Juli 2026
  • Nu online
Je kan het in de fractal terra doen, of in een Jonsbo nv10 voor betere verplaatsbaarheid

• Kieft91
WetSocks schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 15:01:
Je kan het in de fractal terra doen, of in een Jonsbo nv10 voor betere verplaatsbaarheid
Vind de Terra wel erg duur dan en de nv10 lijkt me weinig koeling in z'n kastje.

Zit nu te kijken naar een Lian Li B4 oid.

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:43
Ik zit er niet helemaal in op het moment, maar zijn die MSI voedingen een beetje betrouwbaar? Dat is het onderdeel waar mensen vaak overheen kijken.

Mijn zwager had recent een vervelende ervaring met een voeding. Een paar tientjes bezuinigen heeft m uiteindelijk veel gedoe, tijd en moeite gekost.

Als je de PC voor vele jaren gaat gebruiken kan het overigens zelfs zijn dat een voeding van een paar tientjes meer zichzelf, al dan niet deels, terugverdient door wat zuiniger te zijn.

• Romborum
  • Registratie: Oktober 2024
  • Nu online
MSI is prima hoor. Ik zou het ook niet als eerste kiezen geloof ik, maar er is weinig mis mee.

Je zit wel onder de plak als je dagelijks je computer moet gaan afbreken 😂. Ik zou toch een vaste plek adviseren. Of kijk of je een pc onder je keukentafel kan schroeven, oid. Hoe dan ook, zorg ervoor dat je videokaart goed vastzit, want je wil niet dat die los schiet tijdens je vele verhuizingen.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Zou het eerlijk gezegd bij een laptop houden,gezien die daarvoor gemaakt zijn.PC's verplaatsen continu is een slecht idee,voor hardware ect.

• Kieft91
Romborum schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 17:54:
MSI is prima hoor. Ik zou het ook niet als eerste kiezen geloof ik, maar er is weinig mis mee.

Je zit wel onder de plak als je dagelijks je computer moet gaan afbreken 😂. Ik zou toch een vaste plek adviseren. Of kijk of je een pc onder je keukentafel kan schroeven, oid. Hoe dan ook, zorg ervoor dat je videokaart goed vastzit, want je wil niet dat die los schiet tijdens je vele verhuizingen.
Onder de plak, welke man niet? Haha

Maar gewoon geen plekje in huis helaas, dus gaat toch echt zoiets worden

• Kieft91
freaky35 schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 17:58:
Zou het eerlijk gezegd bij een laptop houden,gezien die daarvoor gemaakt zijn.PC's verplaatsen continu is een slecht idee,voor hardware ect.
Zit nu te denken, miss gewoon een lange dp kabel kopen en hem in de kast laten staan. Muis en toetsenbord zijn al draadloos, hoop dat die afstand het red haha
Pagina: 1