Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, 1440p monitor heb ik al reeds aangeschaft (gebruik ik nu voor me laptop).
Games welke ik speel (of wil spelen) zijn momenteel Wardogs, Apex en WoW Forever
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2k. liefst minder :)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor AOC Q25G4SR Zwart, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande samengestelde lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is volgens mij op het moment prijstechnisch de beste koop.
Zou het liefst een Nvidia videokaart willen (waarom? geen idee, gevoel denk ik? Omdat dit nu in me laptop zit en drivers updaten fijn werkt) maar vind het op het moment de meerprijs denk ik niet waard.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen vaste plek voor me pc. op het moment zet ik me laptop op de keukentafel incl. alle randapparatuur en berg ik dit weer op als ik klaar ben. Zou fijn zijn als het systeem niet te groot is (kast ben ik ook nog niet zeker van) en aardig stil. Vind een glazen paneel wel weer mooi om de cmponenten te kunnen zien.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Checken of er wat beter kan, advies over onderdelen? kan er ergens wat van de prijs af? past alles in elkaar? (volgens pcpartpicker wel)
Voornamelijk gamen, 1440p monitor heb ik al reeds aangeschaft (gebruik ik nu voor me laptop).
Games welke ik speel (of wil spelen) zijn momenteel Wardogs, Apex en WoW Forever
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2k. liefst minder :)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor AOC Q25G4SR Zwart, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande samengestelde lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is volgens mij op het moment prijstechnisch de beste koop.
Zou het liefst een Nvidia videokaart willen (waarom? geen idee, gevoel denk ik? Omdat dit nu in me laptop zit en drivers updaten fijn werkt) maar vind het op het moment de meerprijs denk ik niet waard.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen vaste plek voor me pc. op het moment zet ik me laptop op de keukentafel incl. alle randapparatuur en berg ik dit weer op als ik klaar ben. Zou fijn zijn als het systeem niet te groot is (kast ben ik ook nog niet zeker van) en aardig stil. Vind een glazen paneel wel weer mooi om de cmponenten te kunnen zien.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Checken of er wat beter kan, advies over onderdelen? kan er ergens wat van de prijs af? past alles in elkaar? (volgens pcpartpicker wel)
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 273,80 | € 273,80 |
| 1 | Moederborden | MSI PRO B850M-P WIFI | € 151,99 | € 151,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 9070 XT Challenger 16GB | € 819,- | € 819,- |
| 1 | Behuizingen | Antec FLUX M | € 64,38 | € 64,38 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 A-RGB (Black) | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Geheugen intern | Klevv Cras V RGB KD5AGU880-64A320G | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 94,99 | € 94,99 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 265,- | € 265,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.108,11 | ||
[ Voor 11% gewijzigd door Kieft91 op 22-09-2026 13:20 ]