Mijn vraag
Ik gebruik Synology Photos om foto's te beheren en te bekijken, ook door familieleden. Nu wil ik een nieuw familielid toegang geven tot een bepaalde map om daarin zowel de foto's te bekijken als zelf ook toe te laten foto's op te laden/backuppen via de SynologyPhotosMobile-app op een iPhone.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een Synology DiskStation 1522+ en het familielid een iPhone 12 met de app SynologyPhotosMobile
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik als administrator in Synology Photos inlog, de Mapmachtigingen wil instellen en vervolgens onder Lijst van genodigden, de Gebruiker kies en vervolgens Uploaden selecteer, kan ik dit niet opslaan.
Telkens krijg ik de foutmelding: "Geen toegang tot Synology Photos. Probeer het later opnieuw of controleer Opslagbeheer in DSM om te bevestigen of uw opslag vol is".
Indien ik onder mijn Admin-profiel in Synology Photos, naar Instellingen ga en vervolgens onder Gedeelde ruimte de Toegangsmachtigingen wil instellen krijg ik telkens volgende foutmelding: "Sommige machtigingen zijn niet toegepast. Probeer het opnieuw".
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||