Wij krijgen over een tijdje de sleutel van onze nieuwbouwwoning, en ik ga er op zolder een kleine werkkamer realiseren. Nu zit er voor nu een klein raampje in, dus ik wil er wat meer licht in bouwen. Zoals op de foto te zien zit er nu geen vlak plafond, ik wil wel iets van een mooi plafondlicht als basis hebben. Nu ben ik benieuwd of er anderen in hetzelfde situatie iets hebben gedaan.
Ik vind die Philips Skylight boeiend, maar die gaat lager moeten hangen. Ik weet even niet zo snel hoe hoog de nok is hier (ben er al even niet geweest). En als ik die heb, dan moet ik er best een wat lager plafond in bouwen. Dus ik dacht, of met vier kettinkjes. Of ik monteer een ledstrip in een profiel in de nok. En dat ik die met een correcte controller en werk combineer met HomeAssistant.
Wat zouden jullie doen?
Ik vind die Philips Skylight boeiend, maar die gaat lager moeten hangen. Ik weet even niet zo snel hoe hoog de nok is hier (ben er al even niet geweest). En als ik die heb, dan moet ik er best een wat lager plafond in bouwen. Dus ik dacht, of met vier kettinkjes. Of ik monteer een ledstrip in een profiel in de nok. En dat ik die met een correcte controller en werk combineer met HomeAssistant.
Wat zouden jullie doen?