WhatsApp Updates privéberichten

Pagina: 1
Acties:

• tricodoro
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-09 18:07
Ik heb in de afgelopen week drie keer een overduidelijk privébericht van iemand gezien die als een ‘update’ werd getoond (op de WA Updates pagina; knop linksonder). Het ging twee keer om een betaalverzoek en één keer om een gedeelde foto’s. Alle keren waren de verzenders verbaasd dat hun berichten openbaar te zien waren.

Zijn WA-gebruikers de laatste week zo onhandig geworden? Of gaat er iets mis bij WhatsApp?

Ik word zo wel huiverig(er) om iets privé te delen via WA.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:52

basvn

Breezand - NHN

Ik heb even gekeken hoe het is in bepaalde apps.

in instagram als je een reel wilt delen, zijn de opties: add to story, whatsapp(dus een gesprek) whatsapp status, en dan delen naar andere apps.
beide whatsapp iconen zijn groen.

via ING een betaalverzoek delen, kan je direct naar whatsapp delen. dan staat ''mijn status'' bovenaan. daarna de frequente contacten, en dan de rest. maar Mijn status staat onder zoeken. misschien dat ze dat dan perongeluk aantikken.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• tricodoro
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-09 18:07
Misschien dat dat het is. Wel frappant dat het in een week tijd 3x verkeerd is gegaan, nota bene bij iemand die bij een van de grote tech bedrijven werkt, en daarvoor heb ik het nooit fout zien gaan.