After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
( https://tweakers.net/crew/1356/ -> geen username? )
Dat voorbeeld is trouwens een mooie:
"Artikelen van Wouter Brugge"
1 artikel (die over Wolverine)
"Deze auteur heeft (nog) geen artikelen geschreven."
Spot de fout
[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 20-09-2026 17:10 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zie dat er nog een freelancer is waarbij er geen gebruikersaccount aan het crewaccount is gekoppeld, terwijl er ook twee zijn waarbij er wel accounts zijn gekoppeld. Voor zover ik weet zijn dit soort zaken de verantwoordelijkheid van @TijsZonderH, dus dat laat ik ook aan hem.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Oscar Wilde
- Een suggestie voor een wijziging: hoort in GR.
- Een suggestie voor een nieuw artikel: hoort in GR.
- Algemeen ingaan op het artikel: daar is de tag niet voor nodig.
Zoals @Dirk al opmerkt, is de 'crew'account niet gekoppeld. Dit is uitzondelijk. De reden dat je wel artikelen ziet op de crewpagina is omdat dit 'gerelateerde' artikelen zijn; maar omdat die koppeling mist worden de door de auteur geschreven artikelen niet gevonden; vandaar "Deze auteur heeft (nog) geen artikelen geschreven.". Da's niet netjes, maar aangezien dit zo weinig voorkomt zal dit niet met veel prioriteit opgepakt worden vrees ik. Wel goed dat je 't meld, want verwarrend is het zeker!
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Welke bedoel je hier?Dirk schreef op zondag 20 september 2026 @ 17:20:
Ik zie dat er nog een freelancer is waarbij er geen gebruikersaccount aan het crewaccount is gekoppeld, terwijl er ook twee zijn waarbij er wel accounts zijn gekoppeld.
Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?