NL ZIET opnemen via een extern opname apparaat

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

• Yaraxx1999
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-09 15:04
Ik heb een Samsung tv model QE43Q60DAUXXN

Ik heb geen lineaire tv verbinding dus daarom heb ik een uitgebreid abonnement met bbc

*knip* Omzeilen van algemene voorwaarden is niet toegestaan en mogelijk illegaal.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit zou moeten aanpakken?

[ Voor 38% gewijzigd door Jorgen op 20-09-2026 16:46 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:21

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

NL Ziet geeft in haar FAQ expliciet aan dat er geen mogelijkheid is tot opnemen én in de algemene voorwaarden dat het niet is toegestaan om hun content te kopiëren of handelingen te verrichten waarmee je dat kunt omzeilen, maar dat je verschillende programma's/zenders wel kunt terugkijken, minimaal gedurende een week en sommige zelfs tot een jaar. In dit geval zijn dus zowel 'niet kunnen opnemen' en 'niet mogen opnemen/kopiëren' beide geregeld in hun voorwaarden. Jou hierbij helpen zou tegen de voorwaarden van NL Ziet ingaan én mogelijk illegaal zijn. Je zult hopelijk begrijpen dat we je hier op Tweakers niet mee mogen helpen. Daarom gaat dit topic op slot.

Mocht je van mening zijn dat dit niet klopt, dan zien we graag een afschrift/link naar de algemene voorwaarden van NL Ziet of een uitspraak van een relevante partij waarin staat dat dit wel mag.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.