Ben op zoek naar een thuis voor mijn oubollige arcade kast.

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Onderwerpen

Vraag

• ledroledro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
Ik ben op zoek naar een nieuw thuis voor mijn arcade‑kast. Verkopen heeft weinig zin — hij is wat ouder — maar weggooien vind ik zonde. Daarom geef ik hem graag weg aan iemand die er plezier in heeft of hem kan restaureren.

Het gaat om een klassieke eikenhouten kast met uitschuifbare plankjes (jawel, voor je biertjes). Er zit nog een orginele munten sleuven en muntenbak in.
De originele voeding, bedrading en speakers zitten er nog in. De monitor ontbreekt.

De joystick en knoppen hebben microswitches. Zijn op dit moment aangesloten via USB, en worden herkend als controller, maar heeft ook nog orginele bedrading en aansluiting (geen jamma), soort . Zelf had ik er een PC‑monitor en een Raspberry Pi op aangesloten.

Afmetingen:
Hoogte: 1,72 m
Breedte: 0,60 m

Ik zoek een leuke bestemming: een arcade‑bar, retro‑museum, hobbyist of iemand die gepassioneerd is over retro gaming.

Weet iemand waar ik deze kast kwijt kan of wie hier blij van wordt?
Meer foto's

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczOJ5dvzT1ftcgehoPjBZtri-xrLib29qVzEHL5p4HQ_fVva6OT8vNvuVOMjoOgzejw56Awf4mWaCJf_1X95uTW68JZR-rW3OXNgGxp53ua_nJj_yK9k64Jr_aC_EZFzXQX3BlIyKhAFbgCGuhpgsUBZ6g=w513-h911-s-no-gm

Alle reacties

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ja er zijn vast wel plekken waar hij terecht kan, maar dit onderdeel van het forum is niet de plek voor vraag en aanbod advertenties. Je kunt hem eventueel in het vraag en aanbod gedeelte van de frontpage plaatsen.

Dit topic is gesloten.