Gezocht Zigbee variant van de Shelly i4 Gen3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:18
Ik ben opzoek naar een module voor een inbouwdoos waarop ik 4 ingangen op kan aansluiten van de Gira schakelwip jaloezieschakelaar 4-voudig Systeem 55 wit mat.

Ik heb geen relais nodig in de inbouwdoos. De module zou via Zigbee moeten kunnen worden verbonden met Home Assistant. De meeste andere modules in ons nieuwbouw zullen van Shelly zijn echter Shelly heeft alleen WiFi module: De Shelly i4 Gen3.

Weet iemand, van een ander merk, of er een Zigbee module is met alleen 4 ingangen?

Alle reacties

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:20
RogerSch schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 19:00:
Ik ben opzoek naar een module voor een inbouwdoos waarop ik 4 ingangen op kan aansluiten van de Gira schakelwip jaloezieschakelaar 4-voudig Systeem 55 wit mat.

Ik heb geen relais nodig in de inbouwdoos. De module zou via Zigbee moeten kunnen worden verbonden met Home Assistant. De meeste andere modules in ons nieuwbouw zullen van Shelly zijn echter Shelly heeft alleen WiFi module: De Shelly i4 Gen3.

Weet iemand, van een ander merk, of er een Zigbee module is met alleen 4 ingangen?
misschien:

FRIENT - Zigbee 3.0 IO module - 4 dry contact inputs + 2 NO/NC outputs (ON/OFF or pulse)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@RogerSch als de meeste modules toch al Shellies zijn, waarom deze dan niet?

• RogerSch
Helaas deze ook niet ideaal voor 1 inbouwdoos omdat er nog een USB voeding nodig is.

• RogerSch
rens-br schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 01:10:
@RogerSch als de meeste modules toch al Shellies zijn, waarom deze dan niet?
Omdat ik mijn domotica systeem, zeker het verlichtingsgedeelte, via Zigbee wil laten lopen i.p.v. WiFi.